اولین تبلت منعطف سامسونگ سال 2023 از راه می رسد

اولین تبلت منعطف سامسونگ سال 2023 از راه می رسد

نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ چند روز دیگر در Unpacked رونمایی می شوند. اما پس از رونمایی شدن گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا سامسونگ یک سال دیگر به تابلوی نقاشی بازمی گردد؟ یا اینکه این شرکت زودتر دستگاه تاشو سوم را عرضه خواهد کرد؟

خب، طبق گزارش ها، سامسونگ مسیر دوم را در پیش گرفته و اولین تبلت تاشو کامل خود را در همان روز با سری گلکسی تب اس 9 معرفی خواهد کرد. افشاگران صنعت تاکنون بر روی دستگاه‌های Z Flip، Z Fold و Galaxy Watch نسل بعدی متمرکز شده‌اند و اطلاعات زیادی در مورد Galaxy Tab S9 وجود ندارد. با این حال، با فرض اینکه سامسونگ از برنامه سالانه عرضه پیروی کند، سری Tab S9  و اولین تبلت تاشو گلکسی  باید در حدود ژانویه تا فوریه 2023 رونمایی شوند.

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ حدود یک دهه است که با فناوری صفحه نمایش تاشو دست و پنجه نرم می کند. این فناوری با اولین گلکسی فولد به واقعیت تبدیل شد و با هر دنباله بهتر شد. در همین حال، Samsung Display فرصت های زیادی برای نمایش فاکتورهای فرم جدید و منحصر به فرد بر اساس فناوری صفحه نمایش تاشو خود داشته است. این شرکت نمونه های اولیه تاشو، کشویی و غلتشی را توسعه داده و ده ها مفهوم را به ثبت رسانده است. حتی ایده ایجاد یک لپ تاپ تاشو 17 اینچی گلکسی بوک را نیز به ذهن متبادر کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، هنوز خیلی زود است که بگوییم اولین تبلت تاشو سامسونگ از چه فرمی استفاده می کند، اما اصل اساسی یکسان خواهد بود: ارائه یک صفحه نمایش بزرگ در یک فرم فشرده که می تواند گسترش یابد.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ از سری گلکسی Z Tab / Flex S استفاده می‌کند تا جایگاه خود را به عنوان پخش‌کننده صفحه نمایش تاشو اصلی در بازی مستحکم نماید و سعی کند محبوبیت Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 را در این فرآیند افزایش دهد. دو دستگاه آخر قرار است در 10 آگوست در Unpacked رونمایی شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ مشکل لنز دوربین گلکسی نوت 20 را معمولی می داند

نظرات در مورد : اولین تبلت منعطف سامسونگ سال 2023 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *