دستگاه پیکسل تبلت گوگل در FCC رویت شد

دستگاه پیکسل تبلت گوگل در FCC رویت شد

در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O سال گذشته، گوگل اولین تبلت خود را به نام پیکسل تبلت تایید کرد. انتظار می رود در I/O امسال که ماه آینده آغاز می‌شود، شاهد رونمایی کامل دستگاه باشیم. قبل از رونمایی، دستگاه در پایگاه داده FCC و وب سایت گواهی UL Solutions مشاهده شد. در این لیست ها شاهد برخی جزئیات محصول آینده گوگل هستیم.

تبلت Google Pixel با شماره مدل GTU8P در گواهی FCC فهرست شد. این نشان می‌دهد که دستگاه از سه استاندارد اتصال پشتیبانی می‌کند که شامل بلوتوث، وای‌فای و باند فوق‌عریض (UWB) می شود. وجود UWB جالب به نظر می رسد زیرا می تواند میزبانی اتصالات نزدیک و انتقال داده را فعال کند. این همچنین نشان می‌دهد که ممکن است Google در حال کار بر روی گسترش اتصال UWB فراتر از عملکرد کلید دیجیتال خودرو در تلفن‌های Pixel باشد.

در همین حال، Google Pixel Tablet در گواهی UL Solutions با همان شماره مدل پایگاه داده FCC فهرست شده است. این نشان می دهد که این تبلت از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی کرده در حالی که گفته می شود پایه شارژ حداکثر 30 وات است.

در رویداد سری پیکسل 7 سال گذشته، گوگل تأیید کرد که تبلت پیکسل با یک پایه شارژ برای شارژ بی‌سیم تبلت عرضه می‌شود و همچنین به عنوان یک بلندگوی هوشمند خانگی عمل می کند. این محصول دارای شاسی نانوسرامیکی درجه یک و حاشیه های ضخیم در اطراف نمایشگر خواهد بود. تایید شده است که این تبلت از چیپست Tensor غول جستجو بهره می گیرد. انتظار می رود که در رنگ های سیاه و سفید وارد بازار شود.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که تبلت گوگل پیکسل دارای صفحه نمایش 11 اینچی و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. در اخباری مرتبط گوگل در اواخر سال 2023 نسل جدید گوشی های هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. سری پیکسل 8 که شامل دو مدل پرو و استاندارد می شود و با مشخصات کلیدی برجسته راهی بازار خواهند شد.

گزارش اخیر نشان داده که برند مورد اشاره درصدد است تا از یک چیپ اصلاح شده استفاده کند. گفته می شود گوگل به جای تنسور جدید می خواهد این چیپ را براساس یک پردازنده اصلاح شده اگزینوس ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  آموزش کامل گوگل آنالیتیکس

برای کسانی که مطلع نیستند، سامسونگ امسال تراشه‌های Exynos اختصاصی را از سری پریمیوم گلکسی S23 حذف کرده و به نفع پردازنده‌های کوالکام پرچمدار Snapdragon کنار می‌گذارد. اما اکنون، شایعه جدید حاکی از آن بوده که Exynos 2300 حذف شده ممکن است با نام دیگری ارائه شود. غول موتور جستجو گویی در نظر دارد از نسخه اصلاح شده Exynos 2300 برای نسل بعدی پردازنده Tensor استفاده کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستگاه پیکسل تبلت گوگل در FCC رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *