بهترین پهپادهای ارزان قیمت

پهپادها

امروزه پهپادها به عنوان وسایلی هستند که برای امور مختلف از آنها استفاده می شود، اما اگر سری به بازار بزنید قطعا متوجه خواهید شد که نمونه های زیادی از آنها با برندهای متفاوت در بازار وجود دارد که گاهی برای خرید بین این انبوه انتخاب با سردرگمی مواجه می شوید. در ادامه این پست قصد داریم شما را با بهترین پهپادهای ارزان قیمت موجود در بازار آشنا کنیم . با زوم تک همراه باشید. 

1)M8_1 QUADCOPTER

این پهپاد با فشار دادن یک دکمه به مکان اولیه خود باز می گردد؛ دقت کنید دارای هیچ دوربینی نیست و اگر برای فیلم برداری یا عکس برداری می خواهید از آن استفاده کنید باید برای آن از یک دوربین استفاده نمایید. این محصول می تواند تا 360 درجه بچرخد. 

پهپاد

این پهپاد دارای قیمتی حدود 150 تا 200هزار تومان می باشد.

 

2)هگزاکوپتر کنترلی دبلیو تویز مدل Q272

این پهپاد هم مانند مدل قبلی ( پهپاد M8_1 QUADCOPTER) می تواند 360 درجه بچرخد و سایز کوچکی دارد و به راحتی برای همه قابل استفاده می شود. در اطراف این پهپاد از LEdهای رنگی استفاده شده که می تواند در شب جلوه ی زیبایی داشته باشد.کاربر با استفاده از یک باتری می تواند حدود18 ساعت با کنترلر این پهپاد کار کند.

 

بهترین پهپادها

این  مدل دارای قیمتی حدود 100 تا150 هزار تومان می باشد.  

 

3)Merlin Quad-copter UAV

این پهپاد دارای دوربین است و می تواند همزمان هر عکسی را که بگیرد به وسیله وای فای به گوشیتان انتقال دهد. برای کنترل آن از یک دسته ی خاص استفاده می شود که بسیار خاص و مدرن می باشد. این پهپاد می تواند ویدیوهایی با رزولوشن 480P و با نرخ 30 فریم‌برثانیه برداشت نماید. قطعا شما از رزولوشن عکس و فیلم آن راضی خواهید بود. 

پهپادهااین پهپاد دارای قیمتی حدود 500 تا 600 هزار تومان می باشد.

4)Parrot Mambo

این مدل  دارای وزن سبکی است و کاربر قادر است  با اپلیکیشن FreeFlight 3  آن را کنترل نماید و همچنین دارای تکنولوژی بلوتوث نیز می باشد. در این پهپاد قابلیت های متنوعی وجود دارد که آن را از دیگر هم نوعان خود متمایز می سازد.
پهپادهاقیمت این پهپاد حدود 600 تا 700 هزار تومان می باشد. 
4.7/5 - (124 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انقلاب در صنعت ساخت پهپاد / بزرگترین پهپاد قادر به حمل سرنشین

نظرات در مورد : بهترین پهپادهای ارزان قیمت

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *