موتورولا اج 40 راهی بازارهای بیشتری شد

موتورولا اج 40 راهی بازارهای بیشتری شد

در 23 می، موتورولا Edge 40 را در هند به عنوان اولین گوشی این کشور با چیپست Dimensity 8020 رونمایی شد. این دستگاه ویژگی های کلیدی دیگری مانند صفحه نمایش اولد 144 هرتزی، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی، شارژ 68 واتی و غیره را ارائه می دهد.

موتورولا اج 40 با قیمت 29999 روپیه (363 دلار) در هند، از زمان عرضه برای پیش خرید در دسترس بوده است. خریداران می‌توانند هنگام خرید Edge 40 پیشنهادهایی مانند 2000 روپیه (24 دلار) تخفیف در مبادله و EMI بدون هزینه تا 6 ماه انتخاب کنند.

این گوشی از طریق Flipkart، وب سایت Motorola India و Reliance Digital فروخته خواهد شد. این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و آبی  در دسترس است . که با پوسته عقب اکریلیک عرضه می شود و نسخه مشکی و سبز بدنه عقب چرمی دارند.

در Flipkart، یک پیشنهاد انحصاری برای کسانی که Edge 40 را پیش‌سفارش می‌کنند وجود دارد. این برنامه یک طرح محافظت از آسیب صفحه نمایش را ارائه می‌کند که یک بار تعویض صفحه نمایش را به ارزش 9500 روپیه (115 دلار) ارائه می‌دهد.

موتورولا اج 40 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی P-OLED با لبه خمیده است که وضوح +FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز را دربرمی گیرد. این دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و سیستم عامل اندروید 13 را شامل می شوود. دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسلی بوده و در عقب، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی دارد که به عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می کند.

Edge 40 از چیپست Dimensity 8020، حافظه رم 8 گیگابایت LPDDR4x و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 68 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی بهره می برد. از دیگر ویژگی های آن می توان به 256 گیگابایت حافظه داخلی، دو بلندگوی استریو، پشتیبانی از قابلیت Ready For و استاندارد ضداب IP68 اشاره کرد.

در اخباری مرتبط چندین گزارش قبلاً مشخصات مدل Ultra را فاش کرده بود، اما هیچ کدام اطلاعاتی در مورد مدل ساده فاش نکرده اند. با این حال، تصاویر این گوشی که در اوایل ماه جاری منتشر شد، تایید کرد که این گوشی یک نسخه ضعیف تر از نوع Ultra خواهد بود. قبل از عرضه، جزئیات آن ظاهراً از طریق لیست Geekbench و 3C رویت شده است.

بیشتر بخوانید  گوشی جدید موتورولا تاییدیه 3C گرفت

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، یک گوشی جدید موتورولا با شماره مدل XT2323-3 در پایگاه داده Geekbench و پلتفرم گواهی 3C چین رویت شده است. پیش بینی شده که این دستگاه می تواند موتورولا Razr 40 باشد. این لیست ها اولین جزئیات در مورد مشخصات دستگاه را نشان می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موتورولا اج 40 راهی بازارهای بیشتری شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *