دستبند تناسب اندام Galaxy Fit 3 سامسونگ امسال معرفی می شود

دستبند تناسب اندام Galaxy Fit 3 سامسونگ امسال معرفی می شود

انتظار می رود که سامسونگ به زودی مجموعه ردیاب های تناسب اندام Galaxy Fit خود را با عرضه Galaxy Fit 3 به روز کند. بند هوشمند جدید جانشین Galaxy Fit 2 خواهد شد که تقریباً دو سال پیش عرضه شد.

طبق آخرین پست انجمن، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی فیت 3 را اواخر امسال عرضه کند. اگرچه، جدول زمانی دقیق رونمایی و عرضه ناشناخته باقی مانده است. همچنین، این احتمال وجود دارد که شرکت کره ای عرضه را به تاخیر بیاندازد و آن را به اوایل سال 2023 موکول کند. در صورت تایید تاخیر، ممکن است در کنار سری گلکسی S23 از راه برسد.

همچنین پیشنهاد می شود که Galaxy Fit 3 با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه شود و ممکن است تنها 3000 روپیه قیمت داشته باشد تا با قیمت Galaxy Fit 2 مطابقت پیدا کند. برای یادآوری، Fit 2 در هند با قیمت 3999 روپیه عرضه شد.

با این حال، به غیر از چنین مواردی، اطلاعات زیادی در مورد بند هوشمند نسل بعدی سامسونگ وجود ندارد. ما انتظار داریم که با صفحه نمایش AMOLED بزرگتر، باتری بزرگتر و مقاومت در برابر آب عرضه شود. ویژگی‌های سلامتی مانند توانایی ردیابی فعالیت‌های فیزیکی، خواب و موارد دیگر نیز در دسترس خواهد بود. درست مانند Fit 2، فیت جدید همچنین می تواند با یادآوری برای شستن دست ها، مدیریت سطح استرس و موارد دیگر همراه باشد.

به علاوه، می‌تواند ویژگی‌های اضافه‌شده‌ای مانند سنسور ضربان قلب، مانیتور SpO2، گزینه‌های بیشتر واچ فیس و حالت‌های تناسب اندام  کافی را در کنار سایر موارد برای رقابت با دستبندهایی مانند Mi Band 7 و غیره داشته باشد.

با این اوصاف، ما هنوز اعلام رسمی در مورد اینکه آیا بند هوشمند گلکسی فیت 3 واقعاً در راه است یا خیر، نداریم. برای این کار، ما به سامسونگ نیاز داریم تا جزئیات بیشتری را فاش کند و هر زمان که این اتفاق بیفتد، مطمئناً شما را مطلع خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به گلکسی مگا 2

نظرات در مورد : دستبند تناسب اندام Galaxy Fit 3 سامسونگ امسال معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *