درز مشخصات کلیدی گوشی Neo 6 SE آیکیو

درز مشخصات کلیدی گوشی Neo 6 SE آیکیو

در اوایل این ماه، iQOO گوشی هوشمند iQOO Neo 6 را در چین معرفی کرد. این دستگاه با سخت افزار پرچمدار مانند اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و یک تراشه نمایشگر مستقل عرضه می شود. اکنون نوبت به مدل پایین‌تر این گوشی می‌رسد که احتمالا iQOO Neo 6 SE نامیده می‌شود. این تلفن در گذشته بر اساس چند گواهینامه ظاهر شد، اما هیچ چیز مشخصی وجود نداشت که تمام جزئیات آن را فاش کند. افشاگر مطرح DigitalChatStation اکنون نکات مهمی درباره اسمارتفون آینده آیکیو فاش کرد.

ظاهراً iQOO Neo 6 SE دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی با حفره دوربین با وضوح Full-HD+ است. صفحه نمایش دارای پنل OLED با نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز است. این همان iQOO Neo 6 اما با برخی ویژگی های متفاوت. علاوه بر این، گفته می شود که این گوشی هوشمند با چیپست کوالکام Snapdragon 870 عرضه می شود. در واقع برخلاف شایعات قبلی است که می‌گفتند با Snapdragon 778G+ عرضه می‌شود.

در مورد باتری، افشاگر نشان می دهد که دستگاه دارای یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. این باعث می شود گوشی در حدود 5 دقیقه تا 30 درصد شارژ شود. به نظر می رسد که برخی از این مشخصات برگرفته آیکیو نئو 6 است. در اخباری مرتبط ماه گذشته، iQOO گوشی هوشمند Z6 5G را با تراشه اسنپدراگون 695 و صفحه نمایش 120 هرتزی Full HD+ در هند معرفی کرد. اکنون این برند اعلام کرده است که iQOO Z6 Pro 5G در تاریخ 27 آوریل رونمایی خواهد شد. این گوشی هوشمند در معرض دید بسیاری از کارشناسان قرار گرفته و به نوعی لو رفت. در حال حاضر، Abhishek Yadav یکی از افشاگران رندرهای جدیدی از دستگاه منتشر کرده است که ویژگی های طراحی آن را به نمایش می گذارد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود این گوشی هوشمند با پنل 6.4 اینچی AMOLED با وضوح Full-HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه شود. حداکثر روشنایی صفحه نمایش 1300 نیت است. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو هم قرار دارد. در عقب گوشی، لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی iQOO Z9 بزودی معرفی خواهد شد

شایان ذکر است که آیکیو از چیپ اسنپدراگون 778G کوالکام استفاده خواهد کرد که با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. گذشته از آن باید به باتری 4500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 66 واتی، اسپیکر استریو، جک هدفون 3.5 میلیمتری، سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری FunTouchOS و برخی دیگر اشاره کرد.

iQOO Z6 Pro 5G به‌عنوان سریع‌ترین گوشی هوشمند با قیمت 327 دلاری عرضه خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 27 آوریل امسال منتظر ماند.

منبع

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز مشخصات کلیدی گوشی Neo 6 SE آیکیو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *