درز تصاویر گوشی X80 ویوو

درز تصاویر گوشی X80 ویوو

دیروز، پوستری از ویوو X80 پرو آینده در یک فروشگاه خرده فروشی چینی قبل از عرضه آن مشاهده شد. این پوستر طراحی پشتی گوشی هوشمند را به همراه تایید حضور تراشه ISP V1+ Vivo در دستگاه افشا می کرد.

حال افشاگر مطرح DigitalChatStation، در Weibo، رندرهای “رسمی” مدل ساده ویوو X80 را نشان داده است که طراحی پنل جلو و عقب آن را نمایش می دهد. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل در عقب بوده که با یک جزیره دایره ای شکل همراست که سیستم دوربین سه گانه مارک ZEISS را در خود جای داده است. در جلو، دستگاه دارای یک صفحه نمایش منحنی با حاشیه های فوق العاده باریک بالا و پایین می باشد. این نمایشگر همچنین حفره دوربینی در وسط بالا صفحه نمایش دارد. به غیر از طراحی، رندرها سه رنگ نارنجی، مشکی و آبی روشن این مدل را نشان می دهند.

انتظار می‌رود این دستگاه همراه با مدل‌های پرو و پرو پلاس در روز 25 آوریل رونمایی شود. تاکنون برخی مشخصات مدل ساده این خانواده لو رفت که باید به صفحه نمایش 6.78 اینچی FHD+ امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و تراکم 400پی پی آی، پردازنده دیمنسیتی 9000 مدیاتک، حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 با باتری 4500 میلی آمپرساعتی در کنار فناوری شارژ سریع 80 واتی و سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد.

در مورد بخش دوربین، پیشتر گزارش شده که ایکس 80 دارای حسگر اصلی50 مگاپیکسلی با فناوری OIS بوده و از دو لنز 12 مگاپیکسلی اولترواید و پرتره با زوم 2 برابری بهره می برد. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا تاریخ موردبحث منتظر ماند.

درز تصاویر گوشی X80 ویوو

در اخباری مرتبط ویوو سری گوشی های هوشمند S15 را در تاریخ 25 آوریل در چین معرفی خواهد کرد. گزارش ها ادعا کرده اند که این سری شامل سه مدل Vivo S15e، Vivo S15 و Vivo S15 Pro خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این شرکت در ماه می قاب گوشی های نسل بعدی سری S خود را با فوکوس سلفی برمی دارد. لیست رسمی S15e اکنون در وب سایت Vivo China در دسترس است. این تایید می کند که S15e در ساعت 19:00 (به وقت محلی) روز 25 آوریل در چین معرفی خواهد شد. بنابراین، به نظر می رسد که دستگاه ممکن است در همان روز با سری X80 رونمایی شود.

بیشتر بخوانید  سری گوشی پرچمدار ویوو X100 رونمایی شد

Vivo S15e اکنون برای رزرو در وب سایت Vivo China در دسترس است. این لیست نشان می دهد که دستگاه دارای نمایشگر ناچ در جلو و پنل عقب با سیستم دوربین سه گانه است. حلقه دوربین دوم دارای دو لنز بوده، در حالی که حلقه دوربین اول دارای لنز اصلی می باشد. Vivo S15e در رنگ های مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد. از نظر مشخصات، لیست فقط به پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی اشاره می کند.

به احتمال زیاد، تلفن Vivo با شماره مدل V2190A که اخیراً توسط پایگاه 3C و TENAA در چین تأیید شده، با نام Vivo S15e در بازار چین به فروش برسد. در لیست TENAA این گوشی آمده است که دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED FHD+ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز تصاویر گوشی X80 ویوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *