گوشی تاشو موتورولا بزودی از راه می رسد

گوشی تاشو موتورولا بزودی از راه می رسد

Lenovo به تازگی تأیید کرده است که در حال کار بر روی نسخه جدید 2023 تلفن هوشمند تاشو Motorola Razr است. این مدل جدید ظاهراً “بسیار بهتر” از سلف خود خواهد بود ، بنابراین در اینجا همه ما در مورد این دستگاه تاشو می دانیم.

این شرکت شایعه شده است که مدتی است که روی تلفن جدید تاشو کار می کند. بر اساس گزارش های اخیر ، ما تصاویر نسل بعدی Moto Razr را به بیرون درز کرده ایم و حتی جدول زمانی راه اندازی آن را فاش کردیم. Lenovo هنوز به طور رسمی جزئیات دقیق تری در مورد این دستگاه مانند مشخصات ، طراحی و تاریخ انتشار آن را فاش نکرده است ، اما این دستگاه به عنوان “بسیار بهتر” از همه پیشینیان خود توصیف شده است.

علاوه بر این ، یکی از این پیشرفت ها با ارتقاء به خود مکانیسم تاشو است. ظاهراً این شرکت “روی لولا و برنامه ها تمرکز خواهد کرد.” در حال حاضر ، اعلام رسمی این دستگاه تقریباً در گوشه و کنار است و بعید است که مدل RAZR (2022) موجود در بازار ایالات متحده راه اندازی شود. این شایعات همچنین ادعا می کنند که RAZR 2023 حتی Galaxy Z Flip 5 را از سامسونگ شکست خواهد داد.

یکی دیگر از نسخه های مهم دیگر از طریق یک صفحه پوشش جدید است که یک صفحه 2.7 اینچ AMOLED است که بزرگتر از صفحه نمایش پوشش 1.9 اینچی در گلکسی Z برابر 4 است. در حالی که این شرکت ادعا می کند که RAZR در بازار به خوبی دریافت شده است ، اما سامسونگ هنوز هم رهبر بازار در بازار تلفن های تاشو است. اما صرف نظر از این ، به نظر می رسد که این شرکت تلاش می کند تا تلفن تاشو خود را بسازد تا در همان گروه بهتر از سایرین باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موتورولا خانواده موتو جی 2024 را معرفی کرد

نظرات در مورد : گوشی تاشو موتورولا بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *