درز اطلاعاتی از گوشی ZTE V70 Pro

درز اطلاعاتی از گوشی ZTE V70 Pro

ZTE برای عرضه گوشی هوشمند ZTE V70 Pro خود در بازار چین آماده می شود. پیش از عرضه رسمی، این گوشی هوشمند اکنون در کتابخانه محصولات ترمینال مخابرات چین ثبت شده است. لیست این محصول برخی از مشخصات آن را نشان می دهد. گفته شده است که مشخصاتی مانند چیپست کوالکام Snapdragon 765G 5G و موارد دیگر را ارائه خواهد کرد. بیایید عمیقاً در اطلاعات غوطه ور شویم تا در مورد آن بیشتر بدانیم.

طراحی کلی و ظاهر گوشی هوشمند در مقایسه با ZTE Yuanhang 40 Pro+ بسیار مشابه خواهد بود. این دستگاه دارای یک برآمدگی دوربین دوگانه است که دارای یک دوربین سه گانه پشتی و یک چراغ LED است. این دستگاه از چیپست SM7250-AB بهره می برد که چیزی جز کوالکام اسنپدراگون 765G نیست. علاوه بر این، این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ROM جفت خواهد شد و صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح 2400*1080 پیکسل را به نمایش می گذارد.

انتظار می رود این دستگاه از یک باتری 4510 میلی آمپر ساعتی با رابط شارژ USB Type-C 2.0HS پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین پشتی سه گانه با یک لنز واید اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با یک لنز ثانویه 5 مگاپیکسلی و یک لنز سوم 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو خواهد داشت که در داخل سوراخ پانچ قرار دارد. این سیستم عامل بر روی یک سیستم عامل مبتنی بر Android 12 بلافاصله از جعبه راه اندازی می شود.

ZTE V70 Pro ابعادی برابر با 163.5×75.8×7.6 میلی‌متر دارد و وزن آن 192.5 گرم است. علاوه بر این، فریم تختی مشابه آیفون ها خواهد داشت. عرضه رسمی این دستگاه در روزهای آینده انتظار می رود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ZTE از مودم همراه U50 Pro رونمایی کرد

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی ZTE V70 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *