درز اطلاعاتی از گوشی Poco M4 5G

شیائومی به تکمیل خط تولید Poco خود ادامه می دهد، به شکلی که باید در آینده نزدیک شاهد عضو جدیدی باشیم که گوشی Poco M4 5G نام دارد. مانند سایر دستگاه‌های این برند، به نظر می‌رسد این گوشی نیز نوعی از گوشی‌های موجود شیائومی است که با تغییراتی در بازار جهانی آماده می‌شود.

تصاویر فاش شده نشان می دهد که Poco M4 5G دارای یک نمایشگر 6.58 اینچی LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود. این به نظر شبیه مدل Pro است، اما این چیپست دارای لایه پایین تری از چیپست مدیاتک یعنی Dimensity 700 خواهد بود.

سیستم دوربین از همین مسیر پیروی می کند و نگه داشتن سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، اما حذف ماژول اولتراواید و به جای آن افزودن دو حسگر سنجش عمق و ماکرو بعید نیست. همچنین دوربین جلو تا 8 مگاپیکسل کیفیت داشته که نسبت به نسل پیشین بهبودیافته تر است. این در حالی بوده که Redmi 10 5G با دوربین 5 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

یکی دیگر از پیشرفت‌ها نسبت به Redmi، استاندارد IP52 ضدآب بوده که چندان کامل نیست و برای پاشش آب مناسب خواهد بود. این گوشی 200 گرم وزن دارد و از ماژول دوربین متفاوتی بهره می برد. به هر حال، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی هم تدارک دیده شد.

درز اطلاعاتی از گوشی Poco M4 5G

Poco F4 GT به تازگی در اوایل این هفته معرفی شد و ما هنوز اطلاعات کافی در مورد مدل جدید نداریم. در اخباری مرتبط شرکت پوکو در نهایت پس از مدتها انتظار نسل جدید گوشی محبوب خود را به عنوان پوکو X4 Pro 5G معرفی کرد. مدلی که اگرچه ارتقایی داشته اما از چیپست ضعیف تر نسبت به نسل پیشین برخوردار است.

جانشین POCO X3 Pro قرار بود در MWC 2022 رونمایی شود اما در این رویداد جزئیات محدودی ارائه شد و در نهایت پوکو تصمیم گرفت امروز آن را رسما معرفی کند. این اسمارتفون را باید همان Redmi Note 11 Pro 5G بدانیم که بهینه شد. البته از هر نظر نسبت به مدل قبلی تفاوت هایی دارد و به مدل بهتری تبدیل گشت به جز در بخش پردازنده.

POCO X4 Pro 5G همان نسخه ای است که در سایر بازارهای بین المللی به فروش می رسد، به جز دو تفاوت. نسخه هندی فاقد NFC بود و دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به جای سنسور 108 مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با حفره دوربین که وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. پنل تراکم 395ppi داشته و وسعت رنگ DCI-P3 را در کنار نسبت کنتراست 450000:1 و روشنایی 1200 نیت دربرمی گیرد.

بیشتر بخوانید  گوشی Poco X5 Pro 5G با مشخصاتی بزرگ در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی Poco M4 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *