درز اطلاعاتی از ساعت Galaxy Watch 5 Pro و هدفون Buds 2 Pro

درز اطلاعاتی از ساعت Galaxy Watch 5 Pro و هدفون Buds 2 Pro

سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود که عمدتاً بر روی Galaxy Z Fold4 و Z Flip4 متمرکز است، دستگاه های بیشتری را روی صحنه رونمایی خواهد کرد. یکی از موردانتظارترین محصولات جدید، مجموعه جدیدی از هدفون های بی سیم بوده و در واقع، WinFuture توانسته است تصویری رسمی از Galaxy Buds2 Pro و همچنین لیستی از تمام جزئیات دقیق را به دست بیاورد.

پیش‌بینی می‌شود که Buds2 Pro دارای «حذف نویز فعال هوشمند» از سامسونگ باشد، که می‌تواند از نویز بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی گلکسی بادز جلوگیری کند. علاوه بر این، گزارش شده است که Galaxy Buds2 Pro دارای صدای HD برای تماس های شفاف و همچنین صدای 360 درجه برای تجربه همه جانبه تر در برنامه های پشتیبانی شده است.

به گفته سازنده، باتری ممکن است تا 29 ساعت با کیس شارژ و 8 ساعت زمان پخش با یک بار شارژ دوام بیاورد. این کیس می تواند دستگاه ها را هم به صورت بی سیم و هم از طریق درگاه USB-C شارژ کند. Galaxy Buds2 Pro در رنگ خاکستری Zenith تصویر آن منتشر شد و تا حدودی شبیه Buds Pro اصلی است، اگرچه بافتی تقریباً کاملا مات دارد. برای دریافت بهترین صدا و حذف نویز، برگه مشخصات فاش شده درایورهای 10 میلی متری، سازگاری بلوتوث 5.3 و میکروفون های متعدد روی هر هدفون را نشان می دهد. مشابه گلکسی بادز پرو قبلی، منبع اعلام کرده این گجت به استاندارد IPX7 مجهز شده که امکان غوطه ور شدن در آب تا ارتفاع 1 متری به مدت 30 دقیقه را فراهم می کند.

درز اطلاعاتی از ساعت Galaxy Watch 5 Pro و هدفون Buds 2 Pro

طبق این گزارش، فروش Buds2 Pro از 26 آگوست آغاز خواهد شد. آنها با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 229 یورو (تقریباً 18550 روپیه) عرضه خواهند شد. گزینه رنگی این هدفون بنفش بورا، خاکستری زنیت و سفید زنیت خواهد بود.

اما با این وجود، سری آتی گلکسی واچ 5، که مشخصات و رندرهای آن به تازگی منتشر شد. سایز گلکسی واچ 5 دو مل 40 و 44 میلی متر است، در حالی که واچ 5 پرو در سایز 45 میلی متری عرضه می شود. شاسی تیتانیومی، نمایشگر به میزان قابل توجهی بزرگتر و باتری بزرگتر که منحصر به مدل پرو هستند، تفاوت های اصلی بین نسخه استاندارد و نسخه پرو خواهند بود.

بیشتر بخوانید  مکان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ مشخص شد

Watch 5 Pro دارای صفحه نمایش 1.36 اینچی AMOLED بزرگتر است، در حالی که Galaxy Watch 5 دارای صفحه نمایش AMOLED کوچکتر 1.19 اینچی با وضوح 396 پیکسل خواهد بود. نمایشگرهای هر دو نوع با پوشش شیشه ای یاقوت کبود محافظت می شوند و واچ 5 پرو دارای وضوح صفحه نمایش 450 در 450 پیکسل خواهد بود.

علاوه بر این، تا 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی در سری Watch 5 در دسترس خواهد بود. اینها در واقع باید با همان پردازنده Exynos W920 که مدل‌های Watch 4 سال قبل اجرا می‌شد، همراه باشند. سری Watch 5 دارای ویژگی‌هایی از جمله NFC، GPS، حسگر ضربان قلب، ردیاب اشباع اکسیژن خون و ECG خواهد بود، علاوه بر این دارای سازگاری با سیم‌کارت الکترونیکی برای مدل‌های LTE است.

درز اطلاعاتی از ساعت Galaxy Watch 5 Pro و هدفون Buds 2 Pro

Watch 5 Pro دارای باتری 550 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 80 ساعت عمر باتری داشته باشد. مدل 40 میلی‌متری Watch 5 ممکن است با باتری 284 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود، در حالی که مدل 44 میلی‌متری باید باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد. طبق اطلاعات فاش شده، سری واچ 5 حداقل 10 وات شارژ بی سیم را پشتیبانی می کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ گلکسی واچ 5 را در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد کرد که انواع بلوتوث 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری آن به ترتیب 299 یورو و 329 یورو قیمت دارند. Galaxy Watch5 Pro احتمالا حداقل 469 یورو  قیمت خواهد داشت. از سوی دیگر، نسخه های دارای LTE تا 50 یورو بیشتر از نسخه های استاندارد هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از ساعت Galaxy Watch 5 Pro و هدفون Buds 2 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *