آغاز فروش سامسونگ GALAXY F04 از 12 ژانویه

آغاز فروش سامسونگ GALAXY F04 از 12 ژانویه

همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ در حال رونمایی از سامسونگ گلکسی F04 در هند است. اسمارت فون جدید پایین ترین ورودی این سری است و به دسته گوشی های ارزان قیمتی مانند گوشی های سری گلکسی A0x می پیوندد. گوشی جدید دارای یک تراشه هشت هسته ای متوسط از MediaTek است، یک باتری بزرگ، و وعده دو ارتقای بزرگ اندروید را می دهد. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید ببینیم سامسونگ گلکسی F04 چه چیزی را در اختیار دارد.

Samsung Galaxy F04 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح HD+ 1600 x 720 پیکسل و تراکم پیکسلی 269ppi است. متأسفانه، ما فقط نرخ تازه سازی 60 هرتز را دریافت می کنیم، اما پردازنده داخل این گوشی نمی تواند مقادیر بالاتر را تحمل کند. این پنل همچنین دارای یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی است – طراحی سنتی در بازار ارزان قیمت.

سامسونگ گلکسی F04 در زیر کاپوت دارای پردازنده MediaTek Helio P35 SoC است. این چیپست دارای هشت هسته ARM Cortex-A53 است که به دو دسته چهار هسته ای تقسیم شده و حداکثر سرعت 2.3 گیگاهرتز را ارائه می دهد. این گوشی دارای پردازنده گرافیکی متوسط IMG PowerVR GE8320 و 4 گیگابایت رم است. علاوه بر رم فیزیکی، سامسونگ از ویژگی RAM Plus استفاده می کند که 4 گیگابایت اضافی را ارائه می دهد. البته رم مجازی محدودیت هایی دارد و بخشی از حافظه داخلی را می گیرد. شایان ذکر است که این گوشی تنها 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی همچنین دارای یک اسلات کارت micro SD برای ذخیره سازی بیشتر است.

Samsung Galaxy F04 دارای One UI 4.1 با اندروید 12 قدیمی است. سامسونگ وعده دو به روز رسانی بزرگ را داده است، اما ما معتقدیم که سیستم عامل اندروید 13 یکی از این موارد را خواهد داشت. بنابراین، با توجه به اینکه اندروید 12 چقدر قدیمی است و اندروید 13 چقدر برای گوشی هایی که در سال 2023 راه اندازی می شود اجباری است، در نهایت، این فقط یک به روز رسانی اصلی اندروید است.

Samsung Galaxy F04 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی انرژی می گیرد. دیدن شارژدهی بیش از 10 وات این گوشی جای تعجب دارد. همچنین دارای تنظیمات دوربین دوگانه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، این برند دارای دوربین 5 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید  انتشار جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند تاشو گلکسی F سامسونگ

سامسونگ Galaxy F04 منحصراً از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک Flipkart هند در دسترس است. این دستگاه با قیمت 9499 روپیه به فروش می رسد. با این حال، یک پیشنهاد مقدماتی 7499 روپیه وجود دارد. فروش واقعی از 12 ژانویه آغاز خواهد شد. این دستگاه ممکن است با نام دیگری به بازارهای دیگر برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز فروش سامسونگ GALAXY F04 از 12 ژانویه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *