درخواست تعمیر آنلاین سرفیس با گارانتی آرتل

تعمیرات سرفیس | گارانتی آرتل

مایکروسافت از گذشته در زمینه ساخت سیستم عامل ها فعال بوده است. که یکی از این سیستم عامل ها ویندوز توانسته خیلی از عملیات های کامپیوتری را پوشش می دهد و رفته رفته از این رو مایکروسافت به ساخت نرم افزارهایی حرفه ای پرداخته است .همچنین باعث راحتی خیلی از کاربران شده که بتوانند کارهای خود را به راحتی انجام دهند میتوان نرم افزاری را نام برد که خیلی از افراد از آن استفاده خواهند کرد به نام مایکروسافت آفیس که تحویلی در تکنولوژی روز می باشد. اما بعداز چندین سال تلاش به این نتیجه رسید که نیاز به سخت افزاری دارد که بتوانند کاربران در محل های کار خود به راحتی از آن ها استفاده کنند و نرم افزار ها به خوبی با آن سخت افزار سازگار باشد به همین گونه سرفیس ها در شرکت بزرگ مایکروسافت ساخته شده اند .

سرفیس ها از سخت افزار های گوناگونی تشکیل شده اند اما محبوبیت آن ها بدلیل کم حجم بودن ،سایز بسیار پایین نسبت به مابقی دستگاه ها در این رده ،سرعت بیشتر ، لمسی بودن ، پس می توان گفت سرفیس یک دستگاهی است از نوع لپ تاپ لمسی اما با تفاوت های مثل حجم بسیار پایین وسرعت بیشتر و قابل حمل می باشد.

در همین راستا بعداز ساخت چندین سرفیس شرکت متوجه شد که سرفیس ها خیلی سریع به تعمیرات نیاز دارند و باید خدمات تعمیرات سرفیس مراجعه کنند و کاربران شاکی از این موارد بودند پس تصمیم گرفته شد نوع پیشرفته تر با تفاوت های جزعی که کمک میکند به کاربر ساخته شود.

انواع سرفیس ها

سرفیس هایی که این شرکت در طی چندین سال به تولید رسانده است : سرفیس بوک (Surface Book)، سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop)، سرفیس پرو (Surface Pro)، سرفیس استودیو (Surface Studio)، سرفیس گو (Surface Go) و سرفیس هاب (Surface Hub). هر یک از این دستگاه‌ها کاربرد متفاوتی دارند و برای شرایط خاصی ساخته شده‌اند که به طور خلاصه به آنها می پردازیم :

سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop)
این نوع سرفیس به دلیل اینکه میتوان با ان سریع و راحت تایپ نمود برای کسانی کاربرد دارد که کارشان تایپ و استفاده های اداری می باشد. همچنین این نوع سرفیس ها از قیمت های بالایی برخور دار هستند .

سرفیس بوک (Surface Book)
سرفیس بوک یکی از انواع دیگر در خانواده سرفیس ها می باشد . می توان گفت یکی از اولین لپ تاپ های این شرکت هست که قابلیت جداسازی کیبورد از صفحه نمایش رو داشته تا بتوانند بصورت تبلت از سیستم استفاده کرد.

سرفیس پرو(Surface Pro)
بعد از اینکه از سرفیس های مایکروسافت استقبال زیادی شد،مایکروسافت تصمیم گرفت نوع دیگری از سرفیس بنام سرفیس پرو را به بازار عرضه کند.

اولین نسخه سرفیس پرو اولین بار در سال 2013 به بازار عرضه شد و در سال های بعد به ترتیب نسخه های سرفیس پرو2،3…و7 به بازار عرضه شدند.

میتوان گفت سرفیس پرو 7 برآیند امکانات سرفیس های قبل را دارا می باشد.همچین یکی از نقاط مثبت این نسخه، باتری سرفیس می باشد که به راحتی نیازهای روزانه کاربر را برطرف می کند.

درخواست آنلاین تعمیرات سرفیس (Repair Surface)

Surface Studio(سرفیس استودیو)
این نوع سرفیس در سال 2016 به بازار عرضه شد. قدرت گرافیکی بالای آن سرفیس استودیو را مناسب کاربرانی کرده است که به طراحی،ساخت انیمیشن و عکاسی علاقه دارند.

سرفیس استودیو در سه نسخه سرفیس استودیو1،2و3 به بازار عرضه شده است.ویندوز مورد استفاده در این نوع سرفیس ویندوز 10 می باشد.

Surface Go(سرفیس گو)

این نوع از سرفیس در مقایسه با سایر سرفیس ها از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.سرفیس GO بیشترین شباهت را بین انواع سرفیس، به سرفیس پرو 6 دارد. سرفیس GO بیشتر برای کارهای ساده روزمره مثل دیدن فیلم،آهنگ گوش دادن و… مناسب می باشد. می توان گفت اگر به دنبال یک سرفیس با قیمت بسیار مناسب برای انجام کارهای روزمره خود هستید سرفیس GO بهترین انتخاب می باشد.

Surface Hub(سرفیس هاب)

سرفیس هاب در سال 2015 به بازار عرضه شد. بزرگ ترین نوع سرفیس،سرفیس هاب می باشد که در دو سایز 55 و 84 اینچی عرضه می شود. صفحه بزرگ و بسیار با کیفیت (4k) و همچنین وجود میکروفون و اسپیکرهای با کیفیت ،آن را برای انجام کارهای گروهی،کنفرانس ها و آموزش دادن مناسب کرده است.

تعمیر سرفیس

تمامی سرفیس های تعمیر شده توسط شرکت آرتل دارای ۱۰ + ۳۰ روز گارانتی می‌ باشند.

گارانتی تعمیر

صفر تا صد تعمیرات سرفیس

به دلیل قیمت و همچنین ظرافت بالای انواع سرفیس و هزینه تعمیرات سرفیس باید در نگهداری و مراقبت از آن کوشا بود.ولی گاهی اوقات به صورت ناخواسته و در اثر سهل انگاری در اثر عوامل بسیاری از جمله برخورد با جسم سخت، تماس با آب ،کار کردن نامناسب و یا بیش از ظرفیت،استفاده از دستگاه در هنگام وصل بودن به برق،ضربه به باتری سرفیس و … مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی برای سرفیس ایجاد می کند که در این صورت باید تعمیرات سرفیس انجام شود.تعمیرات سرفیس در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام میشوند. در تعمیرات سرفیس، معمولا در وهله اول بررسی ها و تعمیرات مربوط به بخش نرم افزاری انجام می شود و اگر مشکل حل نشد دستگاه را از نظر سخت افزاری بررسی می کنیم. در ادامه مطلب قصد داریم هر آن چه که در مورد تعمیرات سرفیس از جمله تعمیرات و مشکلات مربوط به باتری سرفیس باید بدانید به آن اشاره کنیم.

باتری سرفیس

یکی از مشکلات مربوط به باتری سرفیس عدم شارژ شدن باتری سرفیس می باشد.همانطور که در متن بالا اشاره شد، در مورد تعمیرات سرفیس، مشکل مورد نظر را ابتدا از جانب نرم افزاری بررسی میکنیم.یکی از کارهایی که انجام میدهیم برای رفع این مشکل باید درایور باتری دستگاه ابتدا حذف و سپس نصب شود.برای حذف درایور به قسمت device manager رفته و گزینه batteris را انتخاب می کنیم.سپس روی گزینه Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery دو بار کلیک کرده و unistal driver را انتخاب می کنیم.توجه داشته باشید برای انجام این کار باید باتری سرفیس خود را به برق وصل نمایید.بعد از اینکه درایور را حذف کردید سرفیس خود را خاموش/روشن کنید تا درایور باتری به صورت خودکار نصب شود.

بیشتر بخوانید  مایکروسافت سرویس اسکای درایو را به One Drive تغییر نام می دهد

دیگر مشکل باتری سرفیس که میتواند از شارژ شدن دستگاه جلوگیری کند و نیاز به تعمیرات نرم افزاری دارد می تواند به دلیل آپدیت نبودن ویندوز سرفیس ایجاد شود.مایکروسافت گاهی اوقات آپدیت هایی از ویندوز ارائه میدهد که شامل تغییراتی در باتری سرفیس می شود.برای حل یا جلوگیری از بروز مشکل باید ویندوز خود را به طور مرتب (برای مثال هر 10 روز یک بار) آپدیت نمایید.

عدم شارژ شدن دستگاه میتواند ناشی از خرابی کابل شارژر و حتی منبع تغذیه دستگاه باشد.در این صورت اگر کابل دیگری در دسترس باشد با همان کابل سرفیس را به برق وصل کرده و اگر باز هم دستگاه شارژ نشد،احتمالا مشکل از منبع تغذیه باتری می باشد و باید تعمیرات سرفیس مربوط به منبع تغذیه باتری انجام شود.

اگر با انجام همه دستورالعمل هایی که دراین مقاله گفته شد مشکل شارژ نشدن باتری حل نشد،احتمالا باید باتری سرفیس خود را تعویض کنید تا مشکل برطرف شود.

تماس با آب
دستگاه های سرفیس متاسفانه ضد آب نیستند و در اثر تماس با آب می توانند دچار مشکل شوند.در صورت بروز همچین اتفاقی ابتدا باید خونسردی خودتان را حفظ کنید و برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و در صورت آسیب دیدن دستگاه،از آسیب دیدن بیشتر آن جلوگیری کنیم.

ابتدا بررسی کنید که آیا سرفیس خاموش است یا خیر.در صورت خاموش بودن به هیچ عنوان آن را روشن نکنید چون ممکن است قطعات مهم آن اسیب جدی ببینند و حتی دستگاه منفجر شود.در صورت روشن بودن دستگاه نیز از کار کردن با آن خودداری کنید.

اکنون سعی کنید قطعاتی که به اسانی قابلیت جداشوندگی دارند را از سرفیس جدا کنید.از باز کردن سرفیس و بیرون آورن قطعات مهم و داخلی خودداری کنید.قطعاتی را که از دستگاه جدا کرده اید را با پارچه مناسب خشک کرده و سپس مثل قبل جایگذاری کنید.نیازی نیست برای روشن کردن و یا کار کردن با دستگاه عجله کنید.هر گاه مطمئن شدید دستگاه کاملا خشک شده است می توانید مجددا از آن استفاده کنید.

تماس باتری سرفیس با آب میتواند باعث به اصطلاح باد کردن باتری سرفیس شود. در این صورت برای جلوگیری از ترکیدن باتری و آسیب بیشتر به دستگاه از وصل کردن سرفیس به برق و همچنین کار کردن با دستگاه جدا خودداری کرده و برای تعمیر و یا تعوض باتری سرفیس اقدام نمایید.

پرش تصویر
از جمله مهم ترین مشکلات سرفیس ها که عمدتا در سرفیس پرو 4 رخ میدهد، پرش تصویر می باشد. پرش تصویر زمانی رخ می دهد که در نقاط مختلف سرفیس تاچ انجام میشود و باعث باز شدن صفحات زیادی میشود.کاربران به این مشکل اصطلاح “Ghost touch” را نسبت داده داده اند.چون مثل این می ماند که یک نفر به صورت نامرئی اقدام به تاچ و کلیک کردن می کند و عملیات انجام می دهد. مشکل پرش تصویر عمدتا مربوط به بخش نرم افزار دستگاه می باشد و مایکروسافت تاکنون برای حل این مشکل راه حل سخت افزاری ارائه نداده است.برای تعمیرات سرفیس مربوط به پرش تصویر ابتدا نرم افزار درایور تاچ پد را آپدیت کنید.احتمال با آپدیت کردن درایور مشکل شود بسیار بالاست.

روش دیگر حل مشکل فریز کردن دستگاه می باشد.دستگاه را در کیسه فریزری مخصوص گذاشته و مطمئن شوید که آب نمی تواند با دستگاه تماس داشته باشد چون می تواند با باتری سرفیس و سایز طعات مهم دستگاه اسیب وارد کند.سپس بعد از گذشت 10 دقیقه از فریز خارج کنید.

شکستگی LCD
ابتدا باید مطمئن شوید که LCD شکسته است.زیرا در صورتی که ضربه خیلی شدید نباشد ممکن است فقط محافظ LCD شکسته باشد و اصلا شکستگی LCD مطرح نشود.در صورتی که ضربه شدید بوده و مطمئن شدید که LCD شکسته است اگز دستگاه خاموش باشد و یا در اثر ضربه خاموش شد از روشن کردن آن خودداری کرده و دستگاه را به متخصص تعمیرات سرفیس نشان دهید.

در صورتی که LCD قابل تعمیر باشد آن را تعمیر و در غیر این صورت LCDرا عوض نمایید.

خاموش شدن دستگاه
گاهی اوقات به دلیل فشار زیادی که به باتری سرفیس و همچنین قطعات دیگر وارد می شود و همچین عدم کشش بالای قطعات، دستگاه برای جلوگیری از آسیب دیدن به صورت خودکار خاموش می شود.

ولی گاهی اوقات سرفیس بدون دلیل و بدون این که گرم شود به طور ناخود آگاه خاموش میشود. مایکروسافت برای حل این مشکل بروزرسانی ویندوز را توصیه کرده است.برای انجام بروزرسانی مورد نظر ابتدا به SETTINGS مراجعه کرده و سپس روی گزینه SECURITY & UPDATES کلیک کنید.حال بر روی گزینه WINDOWS UPDATE کلیک کنید تا عملیات آپدیت شروع شود.

فراموش نکنید که قبل از شروع عملیات بروزرسانی از شارژ داشتن دستگاه اطمینان حاصل کنید تا در حین بروزرسانی سرفیس خاموش نشود و مشکلی ایجاد نکند.

شما کاربران عزیز جهت استفاده از خدمات تعمیرات سرفیس تخصصی آرتل ،
با استفاده از فرم درخواست تعمیرات می توانید اقدام کنید.
همچنین می توانید به نشانی شرکت واقع در:
تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت، برج A، طبقه نهم، واحد ۹۰۲ مراجعه فرمایید.
و یا با ما از طریق تلفن ۸۸۸۷۵۶۸۰ تماس بگیرید و یا به طور مستقیم با خط زیر تماس گرفته
و با کارشناسان ما صحبت نمایید:
۰۹۱۲۷۱۰۵۷۳۰

پایان رپورتاژ آگهی/

در مورد سرفیس های مایکروسافت بیشتر بخوانید :

مایکروسافت و معرفی سرفیس پرو ایکس جدید

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درخواست تعمیر آنلاین سرفیس با گارانتی آرتل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *