دانلود فصل دوم ساخت ایران و فیلم مصادره از تاپ صدا [رپورتاژ آگهی]

ساخت ایران 2

رپورتاژ آگهی : از جدیدترین فیلم های ایرانی می توانیم به مصادره و ساخت ایران اشاره نماییم. فیلم مصادره که به کارگردانی مهران احمدی می باشد روایت گر یک ساواکی می باشد که حاکی از اتفاق های دهه 50 می باشد. در این داستان یک ساواکی با مشکلاتی روبرو می شود که در جریان زندگی او اتفاق می افتند.

مصادره فیلم

رضا عطاران که کارنامه خوبی از خود را در دنیا بازیگری به جای گذاشته است ، در فیلم مصادره در نقش مامور امنیت اطلاعات ملی می باشد و در کنار او هومن سیدی را مشاهده می کنیم که توانسته به خوبی در این فیلم بدرخشد. یک قسمت از فیلم مصادره در آمریکا گرفته میشود.

مهران احمدی کارگردان فیلم مصادره

حتما شما هم مهران احمدی را بیشتر با فیلم های اجتماعی و طنز شناخته اید اما این بار او دست به ساخت یک فیلم کمدی زده که سیاست نیز چاشنی آن می باشد. اولین فیلمی است که مهران احمدی آن را کارگردانی می کند و در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر وجود دارد.

دانلود فیلم مصادره

آن چیزی که می تواند در سال های اخیر برایمان جذاب باشد ، دانلود یک فیلم ایرانی می باشد که در قالب کمدی البته متفاوت با دیگر کمدی ها می باشد. حادثه ی که در فیلم اتفاق می افتد بسیار جالب است و این کمدی در نهایت با کنایه های سیاسی همراه می شود. در این فیلم یکی از کارمندهای اداره ساواک بعد از انقلاب مجبور می شود که ایران را ترک کند وی در زمان کار خود فقط وسایل مورد نیاز اداره را خریداری می کرده است. او که مجبور است دارایی ها را خود را رها کند و با همسرغیرایرانی خود کشور را ترک کند. این فیلم می تواند نشانگر این باشد که برخی از افراد شاید در هنگام انقلاب نقش به خصوصی نداشته اند ولی مجبورند که کشور را رها کند و ضررهای را متحمل شوند. همسر او آمریکایی است که اشاره های به رابطه ایران و امریکای لاتین دارد و تصوری که ایرانی ها از امریکای لاتین داشته اند.

در فیلم مصادره متاسفانه موقعیت های تکراری وجود دارد که شاید برای تعداد زیادی را مخاطبان جذاب نباشد و سبب خنده نشود چون روند فیلم تا زمانی که اسماعیل هنوز کشور را ترک نکرده ، بسیار خوب پیش می رود ولی روند نزولی آن بعد از ترک وی از ایران ، چندان جذاب نیست و اینگونه که پیداست باید منتظر درگیریهای لفظی یا شوخی های جنسی و مواردی از این قبیل باشیم البته اتکا به بازی رضا عطاران را نیز نباید فراموش کنیم.

فصل 2 سریال ساخت ایران 2

فصل اول فیلم ساخت ایران به گونه ی بود که توانست نظر بینندگان زیادی را به خود جذب نماید و می توانیم امیدوار باشیم که بعد از تمام شدن سریال شهرزاد این فیلم(ساخت ایران ) روند فروش عالی داشته باشد. این فیلم جذاب و پر بیننده با نقش آفرینی بازیگرانی مثل امین حیایی ، محمدرضا گلزار و … است. تا کنون پنج قسمت این فیلم پر بیننده را منتشر شده و از چهارشنبه می توان برای دانلود ساخت ایران ۲ قسمت ۶ از تاپ صدا اقدام نمایید.

ساخت ایران 2

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد داستان فصل دوم وجود نداشته اما آنگونه که پیداست این فیلم هیجان انگیز و جذاب دنباله فصل اول است. قطعا باید در فصل دوم منتظر یک کمدی بسیار دیدنی باشیم که نظر هر بیننده ی را به خود جذب می کند.

هم اکنون که غلام حسین فرزندی دارد و اینگونه تصمیم می گیرد که ژاکلین را پیداکند و حقش را بگیرد چون همه ی ثروت لوریان از او می باشد.

محمدرضا گلزار که در زندان فرانسه به سر می برده است ، ازاد میشود و او برای دیدن غلام حسین به کشور چین می رود و اکثر سریال این فیلم در چین خواهد بود.

موضوع این فیلم کمدی ، اجتماعی کی باشد که سال ساخت آن به دی ماه 96 می رسد و محصول کشور ایران می باشد. انتشار این فیلم در تابستان 97 صورت گرفته است. فیلم ساخت ایران به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی سید امیر پروین حسینی می باشد. و در آن بازیگرانی مثل محمد رضا گلزار، امین حیایی ، سحر دولتشاهی ، محسن کیایی ، سارا بهرامی ، امیر حسین رستمی ، مهران احمدی ایفای نقش می کنند. هر قسمت این فیلم حدود چهل دقیقه است و در کل 26 قسمت می باشد.

تصویر برداری این فیلم احتمال دارد علاوه بر تهران و شانگهای در کشورهای مثل روسیه و لبنان نیز باشد. اگر می خواهید این فیلم را به صورت قانونی دانلود نمایید می توانید به سایت تاپ صدا مراجعه کنید. تاپ صدا یکی از بهترین مرجع های دانلود فیلم می باشد که البته یک فروشگاه محصولات فرهنگی قانونی به شمار می رود  و مثلا می توانید ساخت ایران 2 را از این مرجع دانلود نمایید.

سریال ساخت ایران ۲

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود فصل دوم ساخت ایران و فیلم مصادره از تاپ صدا [رپورتاژ آگهی]

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *