کوش آداسی، بهترین جایگزین آنتالیا در نوروز

کوش آداسی، بهترین جایگزین آنتالیا در نوروز

حتما برای سفر در عید امسال به دنبال یک مقصد منحصر به فرد در عین حال مقرون به صرفه و خاطره انگیز در کنار خانوادتان هستید، مژده بدهیم که در همین راستا مجموعه مسافرتی سفریار با در نظر گرفتن سلیقه های گوناگون و متنوع شما مسافران عزیز در نظر دارد که با برگزاری تورهای کوش آداسی در پکیج های عالی و مناسب با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت در زمینه ارائه خدمات مسافرتی برای شما ” تجربه سفری خاطره انگیز” را در این ایام را بسازد. کوش ‌آداسی یکی از شهر‌های ساحلی ترکیه می باشد که درست در غرب این کشور و در منطقه اژه قرار گرفته است. این شهر همان جایی است که جان می ‌دهد برای یک استراحت عالی و ریلکس کردن!! شهری ساحلی، زیبا و با شن‌ های سفید رنگ که شما را به یاد سواحل قناری می ‌اندازد و تجربه بسیار خاطره انگیزی برای شما خواهد بود. شما می‌ توانید ساعت‌ ها در سواحل زیبای این شهر آفتاب بگیرید و از آرامش ساحل آن غرق لذت شوید.

کوش آداسی، بهترین جایگزین آنتالیا در نوروز

 

در حقیقت تور کوش آداسی را می ‌توان مشابه یک تور اروپایی با قیمتی مقرون به صرفه نام برد و این تور نسبت به تورهای دیگر، کاملا اقتصادی، زیبا و به یاد ماندنی در کشور ترکیه خواهد بود. پیشنهاد می ‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو بلیط هواپیما و هتل های کوش آداسی به صفحه ” تور کوش آداسی سفریار ” مراجعه کنید. در وبسایت این مجموعه مسافرتی برای مقصد کوش آداسی امکان رزرو اینترنتی تور برای شما فراهم شده است. تور کوش آداسی در بازه زمانی هایی که به عنوان بهترین زمان سفر به این مقصد محسوب می شوند، برگزار شده و مسافران را به این شهر می رساند. به غیر از این شما عزیزان می ‎توانند با ورود به صفحه ” پرواز + هتل ” در وبسایت سفریار و انتخاب مقصد کوش آداسی، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را، به علاوه خرید امکاناتی چون ترانسفر فرودگاهی وCIP فرودگاه امام خمینی، به انجام برسانند.

در خصوص تورهای هوایی کوش آداسی سفریار این را در نظر داشته باشید که پروازهایی که به کوش آداسی می ‌روند، رفت و برگشت ‌شان 7 روزه است. برای مثال پروازهایی که پنجشنبه به کوش آداسی می ‌روند دقیقا پنجشنبه هفته بعد بر می‌ گردند. این قانون برای پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی چارتر شده یکسان است؛ بنابراین اگر قصد سفر با تور کوش آداسی هتل 5 ستاره uall  را دارید باید بدانید مدت اقامت شما در این شهر ساحلی جذاب فقط 6 یا 7 روزه است. نه کمتر، نه بیشتر! اما اگر شما اقامت کمتر بخواهید باید پروازهای ترک سیستمی را رزرو کنید که در این صورت قیمت تور شما خیلی گرانتر از حتی تور یک هفته ‌ای می ‌شود.

راستی اصلا نگران قیمت تورهای کوش آداسی نباشید چرا که مجموعه مسافرتی سفریار سعی کرده است با ارائه تور لحظه آخری و ارزان قیمت، شرایط را به صورت راحتی برای علاقه مندان فراهم سازیم تا شما با کمترین هزینه برای تور مسافرتی که انتخاب کردید، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید و نیز قیمت تور کوش آداسی با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد کوش آداسی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر محاسبه می شود.

موضوع مهم بعدی در خصوص این شهر ترکیه این است که مبدأ تورهای کوش آداسی به صورت پیش فرض، از تهران است. اما امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور وجود دارد و نیز شاید تصور می ‌کنید، همانند تمامی شهرهای بزرگ، وقتی می خواهید به کوش آداسی سفر کنید، باید بلیت یک پرواز مستقیم از تهران به کوش آداسی را تهیه ‌کنید؛ اما این را بدانید که در حقیقت چیزی به نام فرودگاه کوش آداسی وجود ندارد و شما نیز نمی ‌توانید خود را مستقیما به کوش آداسی برسانید؛ شما ابتدا باید پروازتان را از شهرهایی همچون تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و… به مقصد ازمیر بگیرید و از آنجا با استفاده از ترانسفر فرودگاهی که در تور مسافرتی شما ارائه شده به روش های مختلفی به شهر کوش آداسی بروید.

در ادامه با توجه به اینکه کم کم داریم به تعطیلات عید نوروز نزدیک می شویم؛ این مقصد جذاب می تواند بهترین گزینه برای مسافرانی باشد که ترجیح می دهند در این بازه زمانی یک استراحت مطلق را داشته باشند و بعد از یکسال کار کردن می خواهند یه چند روزی در آرامش مطلق ریلکس کنند. خوب اگر قصد دارید در این ایام با تور کوش آداسی نوروز همراه شوید، با انتخاب این تور می ‌توانید بی شک بهترین تعطیلات نوروزی زندگیتان را در یکی از بهترین شهرهای ترکیه سپری کنید و از امکاناتی که هتل ‌های این شهر در روزهای عید ارائه می‌دهند، نهایت لذت را ببرید. پکیج تور های نوروزی کوش آداسی، یکی از بهترین آفرهای تور آژانس سفریار آریا است و پیشنهاد می‌ کنیم عید امسال این آفر ویژه را از دست ندهید.

کوش آداسی، بهترین جایگزین آنتالیا در نوروز

مطلب نهایی

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ مشاوران این مجموعه مسافرتی با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، ارزانترین تورهای کوش آداسی ترکیه را برای شما رزرو می کنند. این تورها شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند. فرقی نمی کند که در کدامیک از تورها می خواهید ثبت نام کنید، هدف کارشناسان ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی هوایی در تعطیلات سال نو به شما عزیزان است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کوش آداسی، بهترین جایگزین آنتالیا در نوروز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *