دانلود شیپور : تحلیل و بررسی اپلیکیشن شیپور

اپلیکیشن شیپور

اگر به خاطر داشته باشید قبل از اینکه دنیای مجازی تا این حد پا بگیرد، خرید کالاهای دست دوم کار بسیار دشواری بود و افراد برای اینکه بتوانند اشیای دست دوم مورد نیاز خود را تهیه نمایند به دوستان و آشنایان و همسایه ها می سپردند که اگر چنین محصولی را داشتند به آن ها اعلام نمایند و یا اینکه به برخی از واسطه ها برای تهیه ی این کالا ها مراجعه می کردند. در این شرایط با اینکه می توانستید کالاهای خود را به فروش برسانید و به خواسته ی خود برسید اما مشکلات زیادی نیز به همراه داشت. قبلا مقاله لذت داد و ستد آنلاین با اپلیکیشن ” شیپور ” + دانلود رو هم میتونید مطالعه کنید.

مشکلات این روش های سنتی به این صورت بود که یا شما باید بخشی از هزینه ی کالای فروخته شده ی خود را به واسطه پرداخت می کردید یا اینکه باید با دوستان و آشنایان خود معامله انجام می دادید. اما در دنیای دیجیتالی امروزه و با پیشرفته تر شدن دستگاه های دیجیتالی دیگر خبری از واسطه ها نیست چرا که سایت هایی طراحی شدند که با حذف واسطه ها همین کار را انجام می دهند و به راحتی خریدار را به فروشنده می رسانند. این روزها با پیشرفت تکنولوژی حتی دنیای داد و ستد نیز رنگ و بویی تازه گرفته است و افراد بسیاری مایحتاج خود را به صورت آنلاین خریداری می نمایند. یکی از این اپلیکیشن هایی که در این عرصه فعالیت می نماید اپلیکیشن شیپور می باشد که در ادامه این اپلیکیشن را برای شما معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن شیپور

اپلیکیشن شیپور

در ابتدای بحث باید بگوییم که اپلیکیشن شیپور حتما نیاز به اینترنت دارد تا بتوانید از آن استفاده نمایید در غیر این صورت این اپلیکیشن کارایی ندارد. رابط کاربری اپلیکیشن شیپور بسیار ساده و آسان می باشد و نیازی به آموزش خاصی برای افراد ندارد. پس از اینکه این اپلیکیشن را در دستگاه هوشمند خود نصب کردید، اگر به اینترنت متصل باشید جدیدترین آگهی ها را برای شما به نمایش در می آورد. در قسمت بالا، سمت چپ اپلیکیشن گزینه ای تعبیه شده است که می توانید نحوه ی نمایش آگهی ها را تغییر دهید و آگهی های جدید را یا به صورت لیست شده به نمایش در آورید و یا اینکه به صورت دایره ای مشاهده نمایید.

اپلیکیشن شیپور اپلیکیشن شیپور

در صفحه ی نخست اپلیکیشن خلاصه ای از آگهی ها برایتان به نمایش گذاشته شده است که می توانید خلاصه ای از نوع محصول و قیمتی که فروشنده برای آن تعیین نموده است را مشاهده نمایید. اگر در داخل اپلیکیشن شیپور انگشت خود را از راست به سمت چپ بکشید یک منوی کشویی را مشاهده می نمایید که در آن گزینه های مربوط به اپلیکیشن قرار گرفته است. از طریق همین منو می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و به راحتی در وب سایت شیپور ثبت نام نمایید، یک آگهی جدید ثبت کنید، آگهی های مورد علاقه ی خود را ببینید و با قوانین این اپلیکیشن آشنا شوید.

دانلود اپلیکیشن شیپور از کافه بازار

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.3/5 - (23 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود شیپور : تحلیل و بررسی اپلیکیشن شیپور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *