شیائومی Mi 6C با پردازنده Snapdragon 660 در بنچمارک ها رویت شد

شیائومی Mi 6C با پردازنده Snapdragon 660 در بنچمارک ها رویت شد

شیائومی Mi 6C با پردازنده Snapdragon 660 در بنچمارک ها رویت شد: شیائومی Mi 6C ماه گذشته رسما معرفی شد،اما به نظز میرسد که این کمپانی چینی در حال کار بر روی ورژن ضعیف تر این گوشی پرچمدار کار میکند.با قیمت پایین تر. از آنجایی که این شرکت در سال گذشته گوشی Mi 5C را عرضه کرد، انتظار میرود که نام این گوشی نیز Mi 6C باشد.

امکان دارد این گوشی همان گوشی با نام کد Jason باشد که اخیرا در بنچمارک GFX رویت شد. البته این امکان نیز وجود دارد که این گوشی، گوشی Jason نباشد. اما این موضوع روشن است که این کمپانی در حال کار بر روی یک گوشی با پردازنده snapdragon 660 است.

شیائومی Mi 6C با پردازنده Snapdragon 660 در بنچمارک ها رویت شد
پردازنده به کار رفته در این گوشی بسیار ضعیف تر از پردازنده گوشی Mi 6 است و همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز ضعیف تر از Mi 6 است، زیرا Mi 6 دارای لنز دوربین هشت مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بود در حالیکه این گوشی دارای یک لنز چهار مگاپیکسلی بعنوان دوربین سلفی میباشد.

باقی مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی که به بیرون درز کرده اند مشابه مشخصات گوشی Mi 6 است. یک صفحه نمایش با اندازه 5.1 اینچی با کیفیت 1080P در کنا ر 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه اندروید این گوشی 7.1.1 میباشد که با رابط کاربری MIUI شیائومی تزئین شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی Mi 6C با پردازنده Snapdragon 660 در بنچمارک ها رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *