اپلیکیشن های کاربردی و ویژگی های جذاب اینستاگرام

اینستاگرام

یکی از جذاب ترین و معروف ترین شبکه های اجتماعی با ۸۰۰ میلیون نفر کاربر که عضو آن هستند، اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی به دلیل امکانات جدید و به روزی که ارائه می دهد معروف شده است و ویژگی های جدید و تازه را هر روز ارائه می دهد. در کنار این ویژگی ها برنامه هایی نیز هستند که آن ها را تکمیل و جذاب تر می کند. برای آشنایی بیشتر شما با یان برنامه ها ۵ مورد از آن ها را برای شما معرفی می کنیم.

ویدیو های طولانی در استوری

انتشار استوری ۱۵ ثانیه است ، یعنی کاربر ۱۵ ثانیه فرصت دارد که فیلم بگیرد که زمان کمی است ، برای رفع این مشکل نیز یک راه حل ساده وجود دارد.  یک استفاده از برنامه story cutter در اندروید و cutStory برای iOS. این برنامه ها استوری را به قسمت های ۱۵ثانیه ای تبدیل می کنند و به ترتیب قرار می گیرد.

Copy و Paste کردن هشتگ ها

پیدا کردن مطلب ها در اینستاگرام به صورت هشتگ ها صورت می گیرد. برای همین اگر می خواهید که صفحه شما مورد بازدید بیشتری باشد باید از هشتگ های بیشتر استفاده کنید؛ نه به این صورت که هر هشتگی مطلوب باشد بلکه باید از هشتگ های مناسب استفاده کنید. ساده ترین و بهترین راه استفاده از برنامه tag dack و manify است. این برنامه هشتگ های مربوط به تصاویر را به ترتیب نمایش می دهد و شما معروف و پر بازدید ترین آن‌ ها را کپی و زیر پست خود قرار می دهید.

استفاده از کلاژ در پست های خود

حتما تصاویر و عکس های کلاژ شده ای را در اینستاگرام دیده اید و در تنظیمات آن گزینه ای را پیدا نکرده اید. چون با استفاده از برنامه top nine ساخته شده است. با استفاده از این برنامه می توانید از هر کلاژ ۹ پست برتر بسازید.

حذف محدودیت لینک ها

تنها قسمتی که می توان لینک در آن قرار گیرد صفحه شخصیتان است و نمی توانید زیر پست های تان لینک قرار دهید. تیم campisit سعی در رفع این مشکل دارد . وارد وبسایت campisit شوید و از طریق اینستاگرام خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. یک URL ویژه به شما اختصاص داده می شود که آن را به پروفایل خود اضافه کنید . URl مختص شما، صفحه ای قابل ویرایش وجود دارد که می توانید لینک های مورد علاقه تان را در آن قرار دهید. با این وجود هر کسی که وارد صفحه شخصی شما بشود می تواند لینک های شما رو ببیند.

بیشتر بخوانید  امکان استفاده از افکت در لایو ویدئوی اینستاگرام

عکس ها بر اساس موقعیت مکانی

این امکان در سال ۲۰۱۶ از اینستاگرام حذف شد. به لطف برنامه the data pack امکان مرور عکس ها وجود دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که با حساب خود وارد سایت the data pack شوید تا امکان تماشای عکس های شما بر اساس موقعیت مکانی در اختیارتان قرار بگیرد. ضمنا تمامی عکس ها باید دارای موقعیت مکانی باشند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن های کاربردی و ویژگی های جذاب اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *