دانشمندان راه جدیدی برای ارائه شکلات های شیری رژیمی کشف کرده اند

شکلات های شیری را بیشتر از شکلات های تلخ دوست دارید؟ اگر رژیم گرفته اید و منع خوردن شکلات های شیرین را دارید، دانشمندان به یک کشف جدید رسیده اند و آن مختص شماست!

دانشمندان راه جدیدی برای تهیه شکلات شیری با همان خواص مفید شکلات تلخ بدون هیچ گونه تاثیر بر طعم و مزه کشف کرده اند.

به گفته محققان دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، اضافه کردن ترکیبات فنولیک از پوست بادام زمینی به شکلات شیری همان خاصیت آنتی اکسیدانی شکلات تلخ را می بخشد. این ترکیبات که به صورت یک پودر شیرین خوراکی حاصل می شود حین اضافه کردن به شکلات شیری خواص درمانی آن را برای همیشه تغییر می دهد.

plبا توجه به مجله علوم و صنایع غذایی، در یک نمونه گیری 80 نفره به افراد شکلات های شیری همراه با عصاره پوست بادام زمینی داده شد و نتایج نشان داد افراد به همان میزان که شکلات های شیری رایج را دوست داشتند این ترکیب جدید را هم دوست دارند.

آزمایشات نشان داده است اضافه کردن پوست بادام زمینی به شکلات های شیری تاثیری بر طعم و مزه آن ها نمی گذارد، آنچنان که افراد متوجه تغییر شوند.

مولف Lisa Dean به EurekAlert گفته است: “اگر برندهای تجاری به محصولاتشان عصاره پوست بادام زمینی اعمال کنند، مصرف کنندگان همزمان که می توانند از طعم و مزه شکلات شیری لذت ببرند از خواص درمانی شکلات تلخ بهره مند می شوند.”

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانشمندان راه جدیدی برای ارائه شکلات های شیری رژیمی کشف کرده اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *