خودرو کراس اوور کادیلاک XT5 رسما معرفی شد

خودرو کراس اوور کادیلاک XT5 رسما معرفی شد

کمپانی کادیلاک به تازگی خودوریی جدید را به سری خودور های خودش اضافه کرده است. این خودرو جدید که در رده ی کراس اوور ها جای میگیرد با نام کادیلاک  XT5 پرده برداری شده است. در این سری جدید مهم ترین ویژگی که به چشم میخورد لوکس بودن ماشین است و پس از میتوان یک طراحی جدید را در سری XT شاهد بود. این خودور همچنین نسبت به رقیبان خود سبک تر شده است. به طوری که  تقریبا 278 پوند از SRX و 100 پوند از آئودی Q5 سبک تر میباشد.

همانطور که گفتیم با خودوریی بسیار سبک وزن رو به هستیم اما با وجود وزن کمش طول بیشتری نسبت به آئودی Q5 داشته و تقیربا کادیلاک XT5 هفت اینچ طولانی تر از آئودی Q5 میباشد. این خودرو همچنین در مقایسه با مرسدس GLE رقمی فوق العاده به دست آورده است، چرا که 650 پوند از این خودرو سبک تر است.

شاید هنگام خرید خودور وزن آن چندان اهمیت نداشته باشد؛ اما کم بودن وزن میتواند از جهاتی بسیار واقع شود، کم بودن وزن در خوردو ها به معنی مصرف کمتر سوخت  و عملکرد بهتر است که در کادیلاک XT5 این دو رکن اساسی وجود دارد. در این خودرو شاهد وزن بسیار کمی هستیم که توانسته است روی عملکرد این خودرو تاثیرات مثبتی داشته باشد.

در کادیلاک XT5، قدرت توسط یک موتور 3.6 لیتری V6 تولید میشود. این خودرو میتواند 310 اسب بخار قدرت و 270 پوند فوت گشتاور تولید کند. نسخه ی دیگری که در چین عرضه خواهد شد عملکرد ظعیف تری دارد و با یک موتور 2.0 لیتری آمده است. کادیلاک XT5 از یک سیستم جدید در تعویض دنده استفاده کرده که نتیجه آن تعویض دنده با سرعت بیشتری نسبت به نسل های قبلی است.خودرو جدید کادیلاک در اوایل سال آینده میلادی در چین و ایالات متحده عرضه خواهد شد.

منبع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نیسان یک میلیون کراس اوور در انگلستان فروخت

نظرات در مورد : خودرو کراس اوور کادیلاک XT5 رسما معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *