خطای 400 در سرور چیست؟

خطای 400

خطای 400 در سرور | همه ی ما این روزها برای اطلاع از اخبار و رویدادهای مهم جهان قطعا در طول روز سایت های مختلفی را بررسی می نماییم و ممکن است با خطاهای متنوعی در زمان بالا آمدن سایت ها روبه رو شویم. اساسا خطاهای مربوط به سایت ها دارای شماره کد می باشند که هر کدام از این کدها معنای متفاوتی دارند و تنها با یک جستجوی ساده می توانید مشکل پیش آمده برای سایت مربوطه را تشخیص دهید. در این بخش قصد داریم که مفهوم دریافت خطای 400 را برای شما شرح دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

مفهوم خطای 400

اگر بخواهیم خیلی ساده این موضوع را شرح دهیم باید بگوییم که خطای ۴۰۰ زمانی مشاهده می شود که درخواست ارسال شده برای سرور یک سایت، نادرست و یا ایراد دار باشد. در این وضعیت سرور‌ها نمی توانند درخواستی که برای آن ها ارسال شده را درک کنند و به همین دلیل با خطای ۴۰۰ مواجه می شویم.بعضی از مواقع این مسئله از سوی خود وبسایت‌ می باشد و ما نمی‌توانیم برای حل این مسئله کاری انجام بدهیم ولی در موارد بسیاری دریافت خطای ۴۰۰ مشکلی قابل حل را نشان می دهد زیرا احتمال دارد مشکل از خود ما بوده و برای مثال آدرس یک سایت را اشتباه تایپ کرده باشیم! و در این شرایط نیز با خطای 400 روبرو خواهیم شد.

حتی این موضوع نیز محتمل است که حافظه کش مرورگر شما سبب به نمایش در آمدن این خطا بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان باشد. در نتیجه اگر با چنین مسئله ای رو به رو شدید اصلا نگران نباشید و در ابتدا نسبت به آدرس سایتی که در مرورگر نوشته اید اقدام نمایید و سپس به خود سایت و سرور آن شک کنید. ممکن است این مسئله تنها با یک بررسی ساده حل شود نیازی به کارهای دیگر نباشد.

حتما باید یک نکته را در خصوص حذف کش مرورگر مطرح نماییم که شما می توانید برای این کار کلیدهای ترکیبی Ctrl + F5 را نگه دارید تا کش مرورگر شما به طور کامل پاک شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سرور اختصاصی ایران برای دانلود فایل با سرعت سی مگابایت

نظرات در مورد : خطای 400 در سرور چیست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *