مدل جدید لپ تاپ MATEBOOK 14S عرضه شد

مدل جدید لپ تاپ MATEBOOK 14S عرضه شد

در تابستان، هواوی یک نوت بوک رده بالا با نام MateBook 14s منتشر کرد. امروز، اعلام کرد که نسخه جدید لپ تاپ در تاریخ 29 دسامبر به فروش می رسد. اما نسخه Huawei MateBook 14s i9 در حال حاضر برای رزرو موجود است. نوع SSD 16 گیگابایتی + 1 ترابایتی 8699 یوان (1247 دلار) قیمت دارد.

Huawei MateBook 14s اصلی در پایان جولای سال جاری عرضه شد. این یکی دیگر از اولترابوک های با کارایی بالا بود که قرار بود جایگاه هواوی را در بازار لپ تاپ تقویت کند. این سری با نسل دوازدهم پردازنده های فشار استاندارد Core اینتل بسته بندی شده بود و توسط Evo تایید شده بود.

این سری دو نسخه با پردازنده‌های نسل دوازدهم Core i7-12700H و i5-12500H ارائه می‌کرد. در مورد مدل جدید، آن را با آخرین پردازنده i9-12900H عرضه می کند. همانطور که حدس می زنید، عملکرد کلی باید بالاتر از مدل های قبلی باشد.

همچنین منطقی است که ذکر شود که بقیه مشخصات بدون تغییر باقی خواهند ماند. بنابراین، این نوت بوک با صفحه نمایش لمسی 2.5K با کیفیت بالا عرضه خواهد شد. دومی همچنین دارای نرخ تجدید بالای 90 هرتز، وضوح 2520 در 1680، نسبت صفحه نمایش بهره وری 3:2 و نسبت صفحه نمایش بالای 90 درصد است. به عبارت دیگر، ما در مورد لپ تاپی صحبت می کنیم که دارای صفحه نمایش درجه یک است که می تواند با هر لپ تاپ پریمیوم موجود در بازار رقابت کند.

علاوه بر صفحه نمایش، طراحی کلی لپ تاپ در بالاترین سطح قرار دارد. هوآوی همچنین از مواد باکیفیت استفاده می کند. توجه زیادی به صفحه‌کلید، پد لمسی و سایر بخش‌هایی که برای هر محصولی از این دسته ضروری هستند، معطوف کرد. به عنوان مثال، این لپ‌تاپ یک کلید بزرگ 1.5 میلی‌متری دارد و در عین حال سبکی و نازکی را در نظر می‌گیرد.

مدل جدید دارای دو پورت USB-C است. یکی از آنها از Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند. همچنین پورت های USB-A، HDMI و جک هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد. و این لپ تاپ از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می کند.

MateBook 14s جدید در سه رنگ موجود است: خاکستری فضایی، نقره ای ماه روشن و سبز صنوبر. دارای بدنه فلزی و وزنی در حدود 1.43 کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید  هر آنچه باید درباره گوشی Nova 7i هوآوی بدانید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مدل جدید لپ تاپ MATEBOOK 14S عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *