خريد ظروف پذيرايي [رپورتاژ آگهی]

نت منزل

فروشگاه اینترنتی نت منزل  با نماد اعتماد الکترونیکی ۲ ستاره ٬خرید  لوازم منزل و ظروف پذیرایی  را  با چند کلیک  امکان پذیر کرده است…

خرید ظروف کریستال

در زیبایی و کیفیت برتر ظروف کریستالی شکی نیست، اما با این حال بسیاری از مردم به دلیل آگاهی نداشتن از ویژگی های منحصر به فرد ظروف کریستال اصل در مورد خرید این گونه ظروف شیک و مجلل دچار تردید می شوند.

یا بعضا با پرسیدن این سوال که “از کجا کریستال بخرم؟” یا “کریستال چه مارکی خوبه؟” در میان جواب های گوناگون گرفتار شده و نهایتا از تصمیم خود منصرف می شوند.

واقعیت این است که برند های متعددی در زمینه ی تولید ظروف پذیرایی کریستال و کریستال های دکوری فعالیت می کنند که از میان آن ها می توان به نام های معتبری همچون کریستال بوهمیا و کریستال ایرنا لهستان اشاره کرد.

این دو برند طیف گسترده ای از محصولات خود را به ایران صادر می کنند و در طول سال های گذشته توانسته اند اعتماد و رضایت مصرف کنندگان ایرانی را جلب نمایند.

اما صرف نظر از برند و نام تولید کننده، راه های دیگری برای تشخیص کریستال های اصل و با کیفیت وجود دارد که شما می توانید با مطالعه ی آن ها جدیدترین مدل های ظروف کریستال اصل را شناسایی نموده و به روش های گوناگون از جمله خرید اینترنتی ظروف کریستال به محصولات مورد نظر خود دست یابید.

اگر در مورد سرب موجود در کریستال نگران هستید و از سوی دیگر نمی توانید از زیبایی کم نظیر ظروف پذیرایی کریستال چشم پوشی کنید، توصیه می کنیم کمی در مورد کریستال های بدون سرب یا همان کریستالایت مطالعه نمایید.

سرویس های ظروف کریستال بدون سرب از لحاظ ویژگی های کیفی و ظاهری کاملا با نوع سرب دار یکسان هستند اما عدم وجود سرب از وزن و خطرات احتمالی آن ها کاسته است.

ظروف پذیرایی

می توان مهم ترین کاربرد کریستال و چینی را در تولید ظروف پذیرایی شیک و مجلسی دانست چرا که این ظروف علاوه بر پذیرایی از مهمانان نقش مهمی در زیبایی و دکوراسیون منزل شما ایفا خواهند کرد.

امروزه انواع ظروف پذیرایی مانند شیرینی خوری، شکلات خوری، میوه خوری، بستنی خوری، اردو خوری، آجیل خوری و …

در اکثر خانه ها یافت می شوند. اما اگر شما تا به حال توجه ویژه ای به سرویس های پذیرایی خود نداشته اید، بهتر است که هر چه سریع تر دست به کار شده و با خرید اینترنتی ظروف پذیرایی جان تازه ای به آشپزخانه ی خود ببخشید.

مزیت مراجعه به فروشگاه های اینترنتی ظروف پذیرایی این است که این گونه مراکز دارای دسته بندی جامع و گسترده ای از جدیدترین ظروف پذیرایی فانتزی می باشند و قیمت ست ظروف پذیرایی عرضه شده در آن ها معمولا نسبت به فروشگاه های فیزیکی مناسب تر است.

علاوه بر آن شما می توانید به مجموعه از تصاویر ظروف پذیرایی عروس دسترسی داشته و با مقایسه ی هر یک بهترین ظروف پذیرایی سال را انتخاب نمایید.

نت منزل یکی از این فروشگاه هاست که در آن محصولاتی با کیفیت و برجسته نظیر ظروف پذیرایی سلطنتی و تزیینی با قیمتی تضمین شده عرضه می شود.

هدف این مجموعه ارائه ی محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان می باشد و خود را در قبال فراهم نمودن بهترین ها برای بانوان با سلیقه ی ایرانی مسئول می داند.

 

ارتباط با ما

تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، خیابان کاخ جوانان ، پاساژ الغدیر ، طبقه ی سوم ، واحد2

02155353691

09360810909

Info@netmanzel.com

netmanzel.com ( بدون لینک)

 

برچسب :  لوازم آشپزخانه سرویس چینی ظروف غداخوری

4.3/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : خريد ظروف پذيرايي [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *