بهترین کتاب‌های کمک درسی هفتم

اهمیت استفاده از بهترین کتاب کمک درسی هفتم

تحصیل در دوره متوسطه اول و به ویژه پایه هفتم، می‌تواند سکوی پرتاب دانش‌آموز و انگیزه مضاعف او برای پیشرفت در مقاطع دیگر باشد. در مسیرِ پرپیچ و خمِ کنار آمدنِ کلاس هفتمی‌ها با پایه جدید کتاب کمک درسی قوت قلبی انکارنشدنی هستند.

گزینش بهترین کتاب‌ کمک درسی هفتم، انتخابی است که درعین حساسیت، از سرنوشت‌سازترین انتخاب‌های تحصیلی است که البته هرچقدر با آگاهی و برنامه‌ریزی اصولی صورت بگیرد، روند صلح‌آمیزتری دارد. در ادامه به معرفی تعدادی کتاب کمک درسی هفتم برای هر یک از دروس پرداخته‌ایم.

بهترین کتاب کمک درسی ریاضی هفتم 

بهترین کتاب ریاضی هفتم

کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج 

از نظر کارشناسان کتابانه، عنون بهترین کتاب کمک درسی ریاضی هفتم، متعلق به کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم است. این کتاب حجم معقول و مناسبی دارد و نسبت سوالات و درس نامه ها به درستی رعایت شده است. اما عدم وجود تعداد تست کافی کتاب را از منابع تست خارج می کند و تنها می‌توان به عنوان یک منبع کمک آموزشی و منبع سوال تشریحی از آن یاد کرد. کتاب دارای حجم 221 صفحه، 760 سوال تشریحی و 90 تست می باشد. در بررسی اولیه کتاب ایراد علمی و املایی دیده نمی شود. توصیه می شود هم زمان با کلاس درس و پیشرفت تحصیلی از این کتاب به عنوان منبع کمکی برای تثبیت مطالب استفاده شود.

کتاب شاهکار ریاضی هفتم کلاغ سپید

پیشنهاد دیپر کتابانه برای خرید کتاب کمک درسی ریاضی هفتم، کتاب شاهکار ریاضی هفتم کلاغ سپید است.  بخش اول که شامل کتاب کار ریاضی هفتم کلاغ سپید می باشد، دانش آموزان با درسنامه‌هایی روان و مبتنی بر آخرین تغییرات کتاب درسی روبه‌رو می‌شوند. علاوه بر درسنامه کاربردی در این بخش مجموعه پرسش‌های طبقه‌بندی شده هدف‌دار به منظور آشنایی با انواع مختلف سوالات، تفهیم و تعمیق مطالب آموزشی تالیف شده است. برای هر فصل آزمونی از مطالب همان فصل طراحی شده که در اپلیکیشن کلاغ سپید قرار دارد و شما عزیزان می توانید آنها را دریافت و مطالعه کنید. در این بخش، دو نمونه آزمون استاندارد نوبت اول و دوم قرار گرفته است.

بخش دوم کتاب کار ریاضی هفتم کلاغ سپید شاهکار امتحانی است. در این بخش سؤال‌های امتحانی مهم و پرتکرار هر فصل همراه با پاسخ تشریحی آن‌ها آورده شده است.

بهترین کتاب کمک درسی علوم هفتم 

کتاب ماجراهای من و درسام علوم هفتم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام علوم هفتم خیلی سبز

این کتاب برای دانش آموزان در این درس بسیار مفید خواهد بود. در ابتدای هر درس،یک درسنامه بسیار جامع، خلاصه اما دقیق وجود دارد که دانش آموز با مطالعه آن می‌تواند بر مباحث درسی کتاب اشراف پیدا کند.

بعد ازاین درس­نامه ها یک سری سوال طرح شده است که سبک آن ها مانند  سوالات امتحانی می باشد برای نیم سال اول و پایان ترم هم آزمون جامع ارائه شده است . که دانش آموز با حل کردن آن ها می تواند با خیال راحت در تمام امتحانات شرکت کند. اگر درسنامه این کتاب را خوب بخوانید جواب دادن به سوالات برای شما آسان خواهد بود . و به مشکل بر نخواهید خورد.

کتاب کار و تمرین علوم هفتم منتشران

کتاب‌های کار همیشه با درسنامه ی خلاصه و کاربردی علوم شروع می شود که کل سرفصل‌های کتاب را شامل می شود. سپس به انواع مختلفی از سوالات علوم (تستی، چهارگزینه ای، درست و غلط، انتخاب کنید، جای خالی، پرسش‌های مفهومی، تکمیل جدول و سوالات تشریحی) می پردازد. سوالات علوم در این کتاب ها از آسان به دشوار طبقه بندی می شود.

توصیه به دانش آموزان عزیز همواره این بوده است که به محض پایان درس در آخر هر فصل علوم در مدرسه، به منظور تمرین و تسلط بیشتر,همان روز کتاب‌های کار را تهیه فرمایند.

در آخر هر قسمت با بخش پرسش‌های چهار گزینه ای و در پایان هر فصل علوم نیز با پرسش‌های ویژه برای دانش آموزان سخت کوش مواجه میشوید که مخصوص دانش آموزان مستعد و پرتلاش است.

همچنین پاسخ آخر برخی از سوالات مفهومی علوم، کلید همه سوالات محاسباتی و پاسخ بخش دانش آموزان پر تلاش به صورت تشریحی می باشد.

بهترین کتاب کار فارسی هفتم

کتاب کار پوچینو فارسی هفتم گاج

مطالب این کتاب، با سرفصل‌های ابتکاری و سرفصل‌های رایج، تدوین شده است. این سرفصل‌ها، با نام‌های جدید، از هم متمایز شده‌اند. لازم است پیش از مطالعه‌ی کتاب با نام‌های تازه‌ی بخش‌های مختلف این کتاب آشنا شوید: واژه‌نامه بخشی است که شامل واژگان و اصطلاحات مهم هر درس می‌شود. خیلی‌ها نمی‌دانند نام عنوانی است که دربردارنده‌ی نکات ادبی جالب مربوط به درس، شامل ریشه واژه‌ها، اصطلاحات و ضرب‌المثل‌ها می‌گردد. معنای عبارات و بیت‌ها شکل ساده و روان شده‌ی عبارات و شعر‌های درس است.

کتاب کار فارسی هفتم خیلی سبز

در داخل کتاب کار فارسی هفتم خیلی سبز خلاصه نکته‌های مهم.کتاب درسی آورده شده و بعد از آن سوالات ویژه‌ای را می‌توان مشاهده.کرد کتاب کار فارسی هفتم انتشارات خیلی سبز هدف مهمش را به این صورت نوشته.که با حل تمرین‌های زیاد و با تنوع بالا بتوانید دست را بهتر یاد بگیرید داخل تمام تمرین ها مطالب.و مفاهیم مهمی از کتاب درسی آورده شده که شما عزیزان میتوانید سوالات صحیح و غلط و جواب‌های دو گزینه ای را به بهترین شکل بدهید همچنین شما با جواب.دادن به این سوالات به صورت راحتی می توانید تمرین‌های کتاب درسی را نیز حل کنید

بهترین کتاب کار عربی هفتم

کتاب کار عربی هفتم خیلی سبز

به طور کلی مطالب مطرح شده در این کتاب را دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم آنها را در سه گروه قرار دهیم: ابتدا درسنامه‌ها و یک سری قواعد کلی مطرح می‌شوند تا با کلیات یک درس آشنا شوید و موضوعات مهم آن را یاد بگیرید؛ سپس سوالات و تمرین‌های کاربردی در رابطه با همین درسنامه‌ها ارائه می‌شوند که از طریق آنها با نکات ریزتری برخورد می‌کنید و مباحث به خوبی در ذهن شما جای می‌گیرند. در بخش سوم کتاب هم تمرین‌هایی برای ترجمه متون ارائه شده که عموما به صورت جای خالی هستند و دانش آموزان با هر سطحی می‌توانند به آنها پاسخ دهند.

کتاب کارپوچینو عربی هفتم گاج

مؤلفان هر درس را با بیان واژگان جدید درس همراه با معانی آن ‌ها آغاز کرده‌اند.

مجموعه‌ای از درس ‌نامه‌های چکیده و کاربردی در این کتاب ارائه شده که دانش‌آموز را با تمامی زوایای مهم کتاب درسی آشنا می‌کند.

دانش‌آموز با توجه به تمرین‌ها، مثال‌های آموزشی و نکات کلیدی مفهومی، عربی هفتم را به صورتی عمیق می‌آموزد و برای رویارویی با بانک جامع سؤالات مندرج در کتاب آماده می‌شود.

از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به سؤالات متنوعی که در آن گردآوری شده، اشاره کرد.

به صورتی که دانش‌آموزان با مطالعه و بررسی این سؤالات امکان پاسخ‌دهی به هر نوع تست و پرسشی را در آزمون‌های گوناگون به دست می‌آورند. جهت تکمیل مطالب آموزشی، مؤلفان چند نمونه سؤال امتحانی ویژه‌ی آزمون نوبت اول و دوم را نیز به کتاب اضافه کرده‌اند تا دانش‌آموز امکان سنجش نهایی آموخته‌های خود را داشته باشد. در پایان هر درس، تعدادی پرسش چهارگزینه‌ای قرار دارد که می‌تواند مهارت تست‌زنی دانش‌آموز را در درس عربی تقویت نماید.

بهترین کتاب کار زبان انگلیسی هفتم

کتاب کارپوچینو انگلیسی هفتم

دانش‌آموزان با توجه به تمرین‌ها، مثال‌های آموزشی و نکات کلیدی مندرج در کتاب پیش رو، مطالب زبان هفتم را به‌صورتی عمیق می‌آموزند و برای رویارویی با بانک جامع سؤالات مندرج در کتاب آماده می‌شوند.

مؤلفان به‌منظور ایجاد امکان سنجش نهایی برای دانش‌آموزان، در لابه‌لای مباحث چند نمونه آزمون نوبت اول و دوم نیز پیوست نموده‌اند. این مجموعه‌ی آموزشی که شامل کتاب کار، فایل‌های صوتی (MP3) و نرم‌افزار است، می‌تواند مکمل بسیار مناسبی برای کتاب درسی بوده و شما را در یادگیری زبان، راهنمایی کند

کتاب ماجراهای من و درسام انگلیسی هفتم

  • ارائه درسنامه های کامل و دقیق در ابتدای هر درس
  • به همراه مثال های متعدد کاربردی
  • ارائه انواع نمونه سوال های امتحانی در قالب های مختلف
  • آزمون های نیم سال اول و دوم به منظور امادگی برای امتحانات پایان ترم
  • در درسنامه ها سعی شده در هر بخش، تمرینات و تست هایی مطرح شود تا مطالب کامل تحت پوشش قرار گیرد.
  • در انتهای هر مبحث تست هایی طرح شده که با حل آنها به توانایی بالایی در حل تست های قوی کنکور خواهیدرسید.
  • به همراه پاسخ های کاملاً تشریحی

 

خرید بهترین کتاب کار هفتم دبستان از کتابانه با تخفیف

کتابانه یکی از مراجع تخصصی فروش کتاب‌های کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، عمومی و زبان خارجی است. برای خرید کتاب کار هفتم دبستان برای همه دروس، و یا سایر کتب مورد نیازتان، می‌توانید به کتابانه مراجعه کرده از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین کتاب‌های کمک درسی هفتم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *