خرید تتر حضوری یا مجازی؟

خرید تتر حضوری یا مجازی؟

خرید تتر همانند دیگر ارزهای رمزنگاری شده به صورت مجازی مرسوم تر است. اگرچه با شنیدن نام صرافی ارز دیجیتال، بیشتر مردم تصور می‌کنند که خرید رمزارز مانند خرید دلار باید حضوری باشد، در صورتی که صرافی های ارز دیجیتال خدماتی کاملا غیر حضوری و آنلاین ارائه می‌دهند. هر چند باز هم خیلی ها به دنبال خرید تتر (https://ok-ex.io/buy-and-sell/USDT) حضوری در تهران یا مشهد هستند.

در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه به صورت مجازی و بدون نگرانی خاصی اقدام به خرید و فروش تتر نمایید. اما پیش از هر چیز اجازه دهید تا با تتر آشنا شویم.

تتر (USDT) چیست؟

بدون شک تا به حال نام ارز دیجیتال و رمز ارز به گوشتان خورده است، اما آیا میدانید برخی از این ارزهای دیجیتالی همیشه قیمتی پایدار و ثابت دارند؟ ارز تتر (USDT) دقیقا یکی از همین مدل کریپتوکارنسیها محسوب میشود. سوال این است که با این ویژگی چرا معامله گران چرا به خرید تتر روی می آورند؟ مگر هدف آن‌ها کسب سود در نتیجه نوسان قیمت نیست؟

در واقع تتر (USDT) یک توکن بلاک چین اتریوم است که به ارزش یک دلار آمریکا (و به عنوان یک stablecoin شناخته می شود) متصل است. شرکت سازنده تتر ادعا می کند که USDT توسط ذخایر بانکی پشتیبانی می شود که این ذخایر با ارزش تتر در گردش مطابقت دارد و حتی بیشتر از آن است.

توجه داشته باشید که در صرافی های حرفه ای مانند اوکی اکسچنج، بایننس، crypto.com و… علاوه بر خرید تتر erc20 از شبکه های دیگر مانند ترون (trc20) و پالیگان نیز پشتیبانی می‌کند.

به طور کلی هنگام خرید تتر در صرافی اوکی اکسچنج نیازی به مشخص کردن شبکه ندارید، فقط در هنگام انتقال باید شبکه مورد نظر خود را با دقت مشخص نمایید.

مراحل خرید تتر

یک صرافی معتبر مانند اوکی اکسچنج انتخاب کنید و سپس در آن مراحل احراز هویت و ثبت نام را بگذرانید. توجه داشته باشید باید اطلاعات واقعی خود را وارد کنید در غیر اینصورت حساب شما دچار مشکل خواهد شد و اجازه معامله نخواهید داشت.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ وجه در صرافی های خارجی ثبت نام نکنید. زیرا این صرافی ها به بهانه‌هایی مانند تحریم ممکن است حساب های شما را بلوکه کنند و تمام دارایی‌تان را از دست بدهید.

پس از ثبت نام و احراز هویت حساب، کیف پول ریالی خود را شارژ کنید و به بخش خرید و فروش سریع بروید. در این قسمت با جست و جو کردن نام کوینی که می‌خواهید مثل USDT آن را پیدا کرده و معامله اش کنید.

چرا باید تتر بخریم؟

شاید با خود بگویید اصلا دلیل خرید تتر که یک رمزارز پایدار است چیست؟ پاسخ ساده است؛ زمانی را فرض کنید که بیت کوین خریده‌اید و ارزش آن بالا رفته است. حال به فکر این هستید که سود خود را ذخیره و سیو نمایید. برای این منظور راحت ترین کار تبدیل بیت کوین (BTC) به تتر است که ارزش آن ثابت بماند.

همچنین برخی از افراد برای انتقال دارایی خود از نقطه ای به نقطه‌ی دیگری از جهان از تتر استفاده می‌کنند زیرا هم سرعت بالایی دارد و هم کارمزد کمی به آن تعلق می‌گیرد.

چه چیزی تتر را منحصر به فرد می کند؟

استیبل کوین های زیادی مانند تتر وجود دارند؛ اما محبوبیت Tether در مقایسه با رقبایش خیلی بیشتر است. همچنین تتر ارزش بازار (مارکت کپ) خیلی بیشتری نسبت به هر استیبل کوین دیگری دارد. مهمتر از آن، حجم معاملات روزانه آن بسیار بیشتر است. در واقع، تتر به طور معمول بالاترین حجم معاملات 24 ساعته را در بین تمام ارزهای دیجیتال دارد، بنابراین نقش بزرگی را در اکوسیستم کریپتوکارنسی ها ایفا می‌کند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید تتر حضوری یا مجازی؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *