برای معامله ارزهای دیجیتال، از این 5 کار دوری کنید

برای معامله ارزهای دیجیتال، از این 5 کار دوری کنید

ترید یا معامله در بازارهای مالی به خصوص بازارهای پرریسک ارزهای دیجیتال، سرشار از نکات ریز و حساسی است که باید پیش از معامله به آن ها توجه کنید. برخی از این نکات مهم در بخش «نبایدها» قرار می گیرند و باید از آن ها دوری کنید. در این نوشتار قصد داریم مهم ترین نبایدهای ارز دیجیتال را در اختیار شما عزیزان بگذاریم تا در معاملات خود هوشمندانه تر تصمیم بگیرید؛ پس با ما همراه باشید.

بدون تحلیل و بررسی، وارد معامله نشوید

اولین و مهم ترین نکته ای که پیش از شروع معامله باید به آن توجه کرد، یادگیری نحوه تحلیل و بررسی بازار یک رمزارز است. حتی معامله گران حرفه ای هم با کمک نکات طلایی آموزش ارز دیجیتال، پیش از خرید و فروش یک رمزارز، ابتدا وضعیت آن را بررسی می کنند و با شناختی که از آن پیدا می کنند، هوشمندانه تر تصمیم می گیرند.

از این شاخه به آن شاخه نپرید

سعی کنید حوضه معامله خود را تغییر ندهید. بهترین معامله گران وسرمایه گذاران کسانی هستند که به خود ایمان دارند و می دانند دقیقا در حال انجام چه کاری هستند، پس از تحلیل و بررسی هدف خود را مشخص می کنند و تمام تمرکز خود را وقف آن می کنند. یکی از موضوعاتی که بهترین مدرس های ارز دیجیتال نظیر محمد فاموریان، خانه سرمایه، علی رمزعلی، حسینی فایننس، و… به شدت روی آن تاکید دارند، تغییر جهت ندادن در بازار ارزهای دیجیتالی است. محمد فاموریان در بین مدرسین ارزهای دیجیتال، جز بهترین مدرسان است که بارها توصیه کرده است که زیاد تغییر جهت ندهید و فقط روی یک هدف تمرکز کنید. سعی کنید در ابتدای کار، هدف خود را به خوبی بسنجید تا مجبور به تغییر مسیر نشوید.

روی یک رمزارز تعصب به هم نزنید

تعصب روی یک رمزارز از اشتباهات عمده تازه کاران است. ممکن است فردی شروع به معامله و سرمایه گذاری در یک رمزارز بکند و به سودهای قابل توجه ای دست یابد. با توجه به سودی که تا به حال کسب کرده و یا تاریخچه ی صعودی رمزارز مذکور، روی این ارز تعصب به هم بزند. این کار بزرگ ترین اشتباهی است که یک معامله گر می تواند انجام دهد؛ چرا که رمزارزهای بزرگ نظیر بیت کوین و اتریوم هم ممکن است روزی روند نزولی را پیش گیرند و مدت زیادی این روند را ادامه دهند.

برای معامله ارزهای دیجیتال، از این 5 کار دوری کنید

بیش از حد ترید نکنید

یکی دیگر از نبایدهایی که باید از آن دوری کنید، معامله پشت معامله است. معمولا تریدرهای تازه کار زود به زود و پشت سرهم موقعیت عوض می کنند و وارد معامله های گوناگون می شوند. زمانی به خود می آیند که حجم تریدهای کوچک و ناموفق آنان به حدی رسیده است که کل سرمایه خود را به باد داده اند. علاوه بر آن کارمزدهای هر کدام از این معاملات روی هم انباشته می شوند و در آخر مجبور به پرداخت مبلغ چشمگیری از کارمزدها می شوند. معمولا معامله بیش از حد موجب می شود تا هدف اصلی یادتان برود و تمرکز خود را از دست بدهید.

احساسی وارد معامله نشوید

موضوع آخری که ممکن است زیاد به چشم هم نیاید، احساسی تصمیم گرفتن است. پیش از شروع هرگونه معامله منطقی تصمیم بگیرید و در رویا دنبال هدف خود نگردید. ترید و سرمایه گذاری به هیچ وجه شوخی بردار نیست و هر تصیمی که در این زمینه گرفته می شود نیازمند تحقیق و بررسی های دقیق می باشد.

چرا باید پیش از معامله، آموزش ارز دیجیتال محمد فاموریان را ببینید؟

معامله و سرمایه گذاری همانند بسیاری از روش های کسب درآمد، نیازمند کسب دانش و تجربه است، به خصوص معامله در بازار ارزهای دیجیتال که پر از ریسک و خطر می باشد. اما نکته مهمی که در این قسمت وجود دارد این است که، کسب تجربه و یادگیری تمام نکته های ترید و سرمایه گذاری، وقت زیادی از شما می گیرد و ممکن است حتی پس از یادگیری تمام راه های ترید، باز هم از دیگران عقب باشید. بنابراین شما برای یادگیری تمام راه کارهای معامله در کوتاه ترین زمان ممکن، نیاز به آموزش از طریق یک مدرس ارز دیجیتال خوب دارید و بهترین کار، خرید آموزش ارز دیجیتال محمد فاموریان(مدرس ارز دیجیتال، بازارهای مالی و فارکس) است؛ چرا که پس از خرید این پکیج، علاوه بر یادگیری تمام نکات و متدهای اصلی معامله گری، از بروزترین روش های معامله و بررسی یک رمزارز بهره مند خواهید شد.

منبع: famoorian.ir

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برای معامله ارزهای دیجیتال، از این 5 کار دوری کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *