حل مشکل تلگرام too many attempts

too many attempts

پیغام too many attempts | اساسا یکی از مسائلی که ممکن است در زمان ورود دوباره به اکانت تلگرام خود با آن مواجه گردید، روبرو شدن با خطای too many attempts بوده باشد. برخی از افراد تصور می کنند که ه طور کامل اکانت آن ها از بین رفته است و آسیبی جدی به حساب کاربری آن ها وارد شده است ولی باید بگوییم که در ابتدا باید ببینید معنای too many attempts چه می باشد؟!

پیغام too many attempts تلگرام

اساسا این پیغام خطا به شما می گوید که بیش از حد تلاش کرده اید و لطفا در مدت زمانی دیگر سعی کنید. عواملی که سبب می شود چینی پیامی را دریافت نمایید ورود دوباره پس از Deavtive کردن حساب کاربری شما می باشد که تلگرام به هیچ عنوان از این موضوع خوشش نمیاد و سعی داشته باشید که بیش از سه بار، اقدام به حذف کلی حساب کاربری تلگرام خود نکنید، البته لازم به ذکر است که در این شرایط به طور کامل Floud خواهید شد و احتمال دارد که دیگر نتوانید با استفاده از آن خط، یک حساب کاربری فعالسازی نمایید. یکی دیگر از عوامل ایجاد کننده ی این پیغام اسن است که در طول یک مدت زمان کوتاه، دائما به حساب کاربری خود در تلگرام ورورد و خروج نداشته باشید و یا میان دستگاههای مختلف دائما ورود و خروج نکنید و یا اینکه شماره کدی که برای شما ارسال شده است را اشتباه وارد نکنید که این مسئله نیز سبب می شود از چند ساعت تا چند روز نتوانید به حساب کاربری خود وارد گردید اما اصلا جای نلگرانی نیست زیرا پس از مدت زمان کمی این خطا برطرف می شود.

too many attempts

به هر حال این پیغام خطا به منظور افزایش امنیت کاربران در نظر گرفته شده زیرا در صورتی که شخصی سعی داشته باشد به حساب کاربری شما وارد گردد، پس از چند دفعه امتحان کردن با این پیغام روبرو می گردد و امکان ورود به اکانت شما را از دست خواهد داد.

تنها روش برطرف کردن too many attempts این است که تنهذ برای یک مدت صبر داشته باشید و از امتحان چندین باره بپرهیزید و بگذارید برای مثال ۱۲ الی ۲۴ ساعت گذشته و سپس دوباره تلاش کنید. همچنین باید بدانید خطای too many attempts ,please try again later با حذف کردن اکانت و تعویض گوشی هوشمند و یا لپ تاپ برطرف نمی شود و دوباره تاکید می کنیم که اگر با این خطا برخورد کردید مدتی صبر کنید تا این مسئله برطرف گردد.

بیشتر بخوانید  نسخه تحت وب گوگل الو نیز راه اندازی شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

2.8/5 - (52 امتیاز)

نظرات در مورد : حل مشکل تلگرام too many attempts

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *