حذف پیغام های واتساپ پس از گذشت 1 ساعت از ارسال پیام

واتساپ

پیام های فرستاده شده به وسیله برنامه واتساپ را می توانید تا یک ساعت بعد از ارسال آن ها پاک کنید. این برنامه ویژگی پاک کردن پیامک ها تا بعد از یک ساعت را به ویژگی های خود اضافه کرده است. این اپلیکیشن در بروز رسانی خود نحوه پاک کردن مطالب فرستاده شده را عوض کرده و گزینه حذف برای همه یا آپشن delete for everyone که در همین سال و در ماه اکتبر برای این برنامه ارائه شده بود، کاربر قادر بود تا هفت دقیقه پس از ارسال،پیام ها را برای شخص دیگر پاک کند و بعد از گذشت هفت دقیقه دیگر از دست کاربران کاری بر نمی آمد.

در یکی از حساب های کاربری به نام WABetainfo در توییتر خود گفته که در این برنامه پیام رسان پس از بروز رسانی خواهید دید که گزینه حذف پیام های آن دچار تغییر شده است و کاربران اکنون می توانند قبل از یک ساعت و هشت دقیقه و شانزده ثانیه پیام فرستاده شده را پاک کنند.

باید گفت که تا الان هدف از تغییر تایم زمانی بسیار دقیق برای پاک کردن پیام ها و تایم مشخص شده در منابع موجود از واتساپ که شامل صفحات پشتیبانی آن نیز هست، مشخص نشده است. در این یک ساعت فرصت کافی برای پاک کردن تمامی پیام های اشتباه موجود است و علاوه بر این موضوع اگر در گروهی هستید و تایم شما تمام شده می توانید از گوشی همراه دوستان استفاده کنید.

در سایر برنامه های شبیه به واتساپ می توانید نسخه ای پشتیبان از تمامی پیام ها در خود اپلیکیشن ذخیره کنید اما فعلا واتساپ این ویژگی را برای کاربران ارائه نداده است ولی با اجرا شدن قابلیت ذکر شده افراد می توانند کنترل بیشتری بر روی پیام های دریافت شده و فرستاده شده داشته باشند. قصد داریم توییت فرستاده شده به وسیله WABetalnfo این حساب کاربری را بازگو می کنیم:

در اپ استور، برنامه واتساپ با نسخه بروزرسانی ۲.۱۸.۳۱ منتشر شده است و می توانید آن را دانلود کنید.در این آپدیت محدودیت زمانی حذف پیام ها بیشتر شده و مشکلات نرم افزاری آن برطرف شده اند و محدودیت حذف پیام ها در گزینه delete for everyone  به یک ساعت و هشت دقیقه و شانزده ثانیه تغییر کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حذف پیغام های واتساپ پس از گذشت 1 ساعت از ارسال پیام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *