با این اپلیکیشن ها خوش پوش شوید

دیزاین جدید خلق کنید. سبک پوشش و سطح سلیقه تان را بالا ببرید. و با کارشناسان مد مشورت کنید. این اپلیکیشن های مد سر تا پایتان را با تجملات در هم میامیزند. بنابراین به منظور یادگیری از کارشناسان مد، مشاوره، یادگیری و آموزش و اطلاع از آخرین روند مد در جامعه تان پیگیر مسئولان در این زمینه شوید.

  • TiZKKA

درباره سبک و سیاق پوششتان مشورت بگیرید. و ایده های مدتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

TiZKKA – Your Fashion and Lifestyle Community یک اپلیکیشن سرگرم کننده برای عاشقان مد روز است. شما قادر به مشاوره گرفتن، دنبال کردن کاربران در سراسر جهان و کشف آخرین ها در صنعت مد خواهید بود. اگر بدنبال الهام گر، خواستار تبادل ایده ها و یا علاقه مند به تعامل با پیشگامان مد هستید این برنامه از آن شماست.

  • HEED

با اپلیکیشن محبوب HEED: The Latest Fashion Trends and Style Advice شما قادر به دنبال کردن آخرین روند مد در جامعه، مشاوره با کارشناسان و مشاهده آخرین ویدیوهای مرتبط در این زمینه می باشید. از خودتان عکس بگیرید. آپلود کنید. و در چالش سبک شرکت کنید تا شانستان را برای برنده شدن بهترین محصولات زیبایی امتحان کنید. همچنین شما می توانید سوالاتتان را از کارشناسان در این عرصه بپرسید و پاسخ هایتان را از به نام ترین ها دریافت کنید.

  • WellDressed

ورود بانوان ممنوع! این اپلیکیشن مختص آقایان است. و برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به پیشنهادات مد و مرور صدها برند محبوب هستند ایجاد شده است. این اپلیکیشن متناسب با سلیقه شخصیتان پیشنهادات در اختیارتان گذاشته و شما را از آخرین تخفیف ها آگاه خواهد کرد.

  • POPXO

این برنامه بهترین دوست شما خانم عزیز خواهد بود. POPXO خود شامل مد، زیبایی، سبک زندگی و بیشتر است. پس اگر به دنبال کشف جدید در دنیای مد، راه دخترانه و نگاه تازه هستید این برنامه از آن شماست.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با این اپلیکیشن ها خوش پوش شوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *