بهترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید بخش سوم

Android Apps of 2013

در بخش اول و دوم اپلیکیشن های اندرویدی رو برای شما عزیزان معرفی کردیم که مربوط به نرم افزار های ارسال پیام متنی و سوتی رایگان بودند ، همچنین یکی از اپلیکیشن های امنیتی رو برای شما عزیزان معرفی کردیم .

Android Apps of 2013
Android Apps of 2013

می تونید برای اطلاعات بیشتر درباره بخش های قبلی به بخش اول و بخش دوم مراجعه نمایید.

Calorie Counter – MyFitnessPal

 calorie counter
calorie counter

Calorie Counter یکی از جالب ترین و کاربردی ترین نرم افزار های اندرویدی رایگان هست ، که به شما برای کاهش وزنتون کمک خواهند کرد ، این اپلیکیشن مخصوص کسانی است که به دنبال کاهش وزنشون هستند ، اما روش کار این نرم افزار چطور هست ؟ این نرم افزار با نشان دادن کالری مواد غذایی به شما کمک می کند تا میزان کالری مصرفی تان را کنترل کنید همچنین به شما پیشنهاد می کند برای سوزاندن این مقدار کالری چقدر باید فعالیت داشته باشید تا این کالری به ، انباشته های بدنتان اضاف نشود. برای نصب این نرم افزار به گوشی اندرویدی تون کافی هست روی نام نرم افزار در ابتدای متن کلیک کنید یا اینکه نام نرم افزار رو از گوگل پلی جستجو نمایید.

Yelp

yelp
yelp

Yelp یکی از نرم افزار های رایگان برای یافتن مکان های تفریحی و خدماتی در شهر های مختلف است ، به کمک این نرم افزار شما می تونید مکان های خرید ، رستوران ، مکان های تفریحی و … رو در مناطقی که به گردش و یا سفر کاری رفتید رو پیدا کنید ، این نرم افزار یکی از ابزار کاربردی برای کاربران اندرویدی است که علاقه مندند همیشه از تکنولوژی های جدید برای یافتن اماکن در سفر ها استفاده کنند. با وجود این نرم افزار دیگر نیازی به پرسیدن سوال از افراد مختلف نیست. می تونید مطالب بیشتری رو درباره این اپلیکیشن اینجا مطالعه کنید.

iOnRoad Augmented Driving

ionroad-augmented-driving
ionroad-augmented-driving

این نرم افزار مخصوص رانندگانی است که علاقه زیادی به سیستم عامل اندروید دارند  ، این نرم افزار به شما کمک می کند در هنگام رانندگی دقیق باشید ، اگر از این نرم افزار در هنگام رانندگی استفاده نمایید این نرم افزار فاصله شما را تا اتومیبل های جلویی تخمین و به شما اطلاع می دهد که تا چند ثانیه دیگر به ماشین جلویی برخورد می کنید. نسخه معمولی این اپلیکیشن رایگان است ، اما اگر بخواهید نسخه Pro آنرا نصب نمایید باید 4.99 دلار هزینه پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر در باره این نرم افزار به صفحه خانگی آن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های هوشمند دنیا - قسمت دوم

Google Goggles

google goggles
google goggles

این نرم افزار یکی از اپلیکیشن های پر طرفدار کمپانی گوگل برای کاربران اندرویدی است ، البته گوگل این اپلیکیشن را برای آیفون و آپید هم منتشر کرده است ؛ گوگل Goggles به شما اجازه میدهد که بدون نیاز به سخن گفتن یا نوشتن عکس های خود را جستجو کنید . برای این کار کافی است عکس بگیرید و با Goggles ادیت و بازنگری روی عکس های خود انجام دهید. اخیرا، برای Goggles نشانه ، کناب ، لوگو، کارت های تبلیغاتی ، مکان و کارهای هنری تعریف شده است. میتونید این نرم افزار رو از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید.

منتظر اپلیکیشن های جدید در مطلب آینده باشید ، ضمنا شما هم اپلیکیشن های جالبی رو که استفاده کردید معرفی کنید تا کاربران اندرویدی استفاده کنند ، قسمت نظرات مطلب برای این کار تعبیه شده 😆 .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید بخش سوم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *