جزئیات معرفی تلگرام X برای گوشی های اندرویدی

تلگرام X

همان طور که چند روز پیش در خبر گزاری های مربوطه اطلاعاتی درباره ی یک پیام رسان جدید به اسم تلگرام X پخش شد. این اپلیکیشن جدید در اپ استور و پلی استور نیز منتشر شد که در واقع یکی از خروجی های رابط نویسی TDLib به شمار می آید و پیش تر هم به اسم Challenge am در بین کاربران شناخته شده بود. این اخبار درباره ی این پیام رسان جدید در حالی است که نسبت به رسمی بودن یا غیر رسمی بودن آن هنوز گمانه زنی هایی وجود داشت، اما در طی چند روز گذشته این اپلیکیشن جدید در بلاگ پست جدید کمپانی تلگرام به طور رسمی معرفی شده و راه خود را به سیستم عامل محبوب اندروید باز کرده است.

این اپلیکیشن جدید به طور کامل از نو برنامه نویسی شده است و از کد بیس های تازه ای بهره می برد که پیش تر در اپلیکیشن قدیمی آن که در بالا به آن اشاره کردیم مورد استفاده قرار نگرفته و همین باعث شده است که سرعت و کارایی بیشتری نسبت به ورژن قدیمی اش داشته باشد. طبق توضیحات و اطلاعاتی که در بلاگ رسمی کمپانی تلگرام به آن اشاره شده است این اپلیکیشن جدید یک نسخه ی آزمایشی است که شاید یک زمان به طور کامل جایگزین اپلیکیشن رسمی تلگرام شود ولی حتی اگر این حالت و اتفاق هم رخ ندهد این اپلیکیشن جدید به طور موثری موجب افزایش سرعت و همچنین موجب توسعه ی تلگرام خواهد شد و به این کمپانی تازه به دوران رسیده این قابلیت را می دهد تا با تکنولوژی های جدید و همچنین رویکرد های تازه رو به رو شود و دست به آزمون و خطا بزند.

تلگرام X

اپلیکیشن تلگرام X که در حال حاضر در حال ارائه ی خدمات به کاربرانش است از قابلیت ها و ویژگی های جدید و متعددی بهره مند است که این اپلیکیشن را به اپلیکیشنی بهبود یافته تر و سریع تر از تلگرام عادی تبدیل می کند. بیشتر از هر چیزی تمرکز و دقت توسعه دهنده ی اپ تلگرام X بر روی نمایش روان و انیمیشن ها بوده است و همچنین از طرفی دیگر شاهد طراحی تازه اسچی در این زمینه هستیم که تکراری شدن اپلیکیشن اصلی تلگرام را از ذهن کاربران پاک می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات معرفی تلگرام X برای گوشی های اندرویدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *