معرفی بهترین برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال برای ویندوز

معرفی بهترین برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال برای ویندوز

Paint ممکن است امروز از یک جهت محدود کننده به نظر برسد، اما در آن زمان، برنامه پیش‌فرض برای اکثر کاربران ویندوز بود. از میان چندین برنامه رایگان نقاشی دیجیتال موجود، ما 6 تا از بهترین برنامه برای ویندوز 10 را گردآوری کرده ایم.

برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال

مایکروسافت قصد داشت برنامه Paint را متوقف کند، اما در هر صورت، Paint به یکی از برنامه های پیش فرض ویندوز هست . برنامه های نقاشی دیجیتال بهتری وجود دارد که می توانید برای نتایج بهتر آنها را امتحان کنید.

بیایید آنها را بررسی کنیم.

 

PAINT.NET

Paint.NET بر اساس فریمورک محبوب دات نت است و به این دلیل این گونه نامگذاری شده است. رابط کاربری این برنامه قدیمی است و شما را به یاد برنامه اصلی MS Paint می اندازد. با این حال، در آن مجموعه ای قدرتمند از ابزارها قرار دارند که به سرعت بارگیری می شوند.

برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال

تعداد مناسبی از ابزارها برای انتخاب و قلم موها برای رنگ آمیزی وجود دارد. می‌توانید شکل اضافه کنید، با لایه‌ها کار کنید، تنظیمات مختلفی را روی رنگ‌ها انجام دهید، و افکت‌هایی را اضافه کنید که به‌عنوان فیلتر عمل می‌کنند مانند برنامه‌های ویرایش عکس امروزی که ما در گوشی‌های هوشمند دوست داریم. این برنامه پشتیبانی از افزونه هایی دارد که ممکن است ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی از انواع فایل های بیشتر را فعال کنند.

دانلود Paint.NET

Paint 3D

بخشی از برنامه مایکروسافت برای برکناری Paint، جایگزینی آن با Paint 3D بود که با تمام نسخه‌های ویندوز از پیش نصب شده است. Paint 3D را مانند خواهر یا برادر بزرگ‌تر Paint در نظر بگیرید که مهارت‌های بیشتری کسب کرده است، تجربه بیشتر و ابزارهای اضافی دارد.

برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال

همانطور که از نام آن پیداست، در این برنامه کتابخانه ای از تصاویر سه بعدی از اشیاء و اشکال مختلف وجود دارد که می توانید آنها را اضافه کنید و استفاده کنید. همچنین اگر پیامی برای انتقال دارید، از متن سه بعدی پشتیبانی می کند. این یک نسخه Paint به روز شده با جلوه ها، براش ها، ابزارها و برخی تصاویر سه بعدی بیشتر برای انتخاب است.

دانلود Paint 3D

GIMP

GIMP یک ویرایشگر تصویر منبع باز است که به عنوان یک جایگزین رایگان ادوبی فتوشاپ تبلیغ می شود. ابزارها و گزینه‌های زیادی دارد، وخوبی این برنامه این است که می‌توان رابط کاربری را سفارشی کرد تا شلوغ نباشد. هنوز هم کاربرپسندترین برنامه نقاشی در ویندوز نیست، اما به خوبی توسط توسعه دهندگان پشتیبانی می شود و دارای یک انجمن بزرگ است که به شما کمک می کند چیزهایی را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید  به نمایش درآمدن صفحه آبی مرگ در کامپیوترهای اچ پی پس از بروزرسانی جدید ویندوز 10

برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال

این یک برنامه نقاشی قدرتمند با ویژگی‌های پیشرفته مانند روتوش عکس، براش‌های قابل سفارشی‌سازی، گرادینت‌ها و حتی یک بسته انیمیشن است. سپس پلاگین هایی وجود دارد که می توان آنها را نصب کرد تا کاربرد را افزایش دهد. GIMP برای عادت کردن به آن زمان می برد و برای یادگیری همه چیزهایی که ارائه می دهد به صبر نیاز دارد، اما ارزش وقت گذاشتن را دارد.

دانلود  GIMP

ARTWEAVER

Artweaver مجموعه ای جالب از براش ها دارد. دارای یک قلم مو برای خوشنویسی، مداد رنگی و بسیاری از ابزارهای دیگر است. رابط کاربری بسیار سریع بارگیری می شود اما قدیمی به نظر می رسد.

برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال

Artweaver یک برنامه قدرتمند است که استفاده از آن آسان است.برای یادگیری نقاشی دیجیتال و خلق آثار هنری خوب است. یک نسخه رایگان از برنامه وجود دارد، و می‌توانید برای باز کردن ویژگی‌های بیشتر برای نسخه پلاس هزینه پرداخت کنید.

دانلود Artweaver

 

IRFANVIEW

Irfanview تمام ابزارهای را که در برخی از برنامه‌های نقاشی ویندوز در بالا دیدیم، ندارد. از این نظر به Paint نزدیک‌تر است اما افکت‌ها و فیلترهای زیادی را ارائه می‌کند که می‌توانید فوراً اعمال کنید. اینها می توانند سبب بدست آوردن نتایج خوبی در نقاشی شوند.

برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال

در صورتی که به ویژگی های ویرایش پیشرفته نیاز دارید می توانید تصاویری را که قبلاً در Irfanview باز شده اند مستقیماً در ویرایشگرهای تصویر دیگر از داخل برنامه باز کنید

دانلود Irfanview

Krita

آخرین برنامه که معرفی می کنیم اما نه کم اهمیت ترین در این لیست، Krita است. این به شما امکان می دهد فضای کاری خود را ایجاد کنید که در آن عناصر UI می توانند بر اساس پروژه موجود شما منتقل یا حذف شوند. همچنین از دارک مود پشتیبانی می کند که رابط کاربری را قابل تنظیم و کاربردی می کند.برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال

Krita یک برنامه قدرتمند نقاشی و ویرایش تصویر است. تمام مجموعه های معمولی از قلم موها، مدادها و.. را برای انتخاب دارد. با لایه ها بازی کنید یا فیلترهای مختلف را اعمال کنید. انتخاب باشماست. Krita را برای هنرمندان طراحی کردند.

دانلود Krita

دنیای خود را رنگ کنید

اینها برنامه های نقاشی دیجیتالی رایگانی هستند که شما با نصب آن ها می توانید نقاشی های زیبایی را خلق کنید. در حالی که برنامه های پولی وجود دارد، می توانید ابتدا نسخه های رایگان را امتحان کنید و سپس به تدریج بسته به نیاز خود به سراغ آنها بروید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین برنامه های رایگان نقاشی دیجیتال برای ویندوز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *