بهترین جایگزین های تلگرام

با رشد روز افزون فناوری امروزه دیگر از روش پیام رسانی قدیمی یعنی اس ام اس خبری نیست و شرکت های مختلفی مسنجر هایی با قابلیت های گوناگون در اختیار کاربران می گذارد.اکنون ما در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین مسنجر هایی بپردازیم که از هر لحاظ امنیتی و سرعت و رابط کاربری قابل قبول است.

WeChat

rc_600x450-2وی چت یکی از محبوب ترین مسنجر ها برای موبایل می باشد که با تعداد بیش از 700 میلیون کاربر قابلیت هایی از قبیل تماس صوتی و تصویری و انواع استیکر ها و ایموجی ها و با قابلیت ساختن گروه با امکان اضافه کردن دوستان و آشنایان را به شما عزیزان میدهد.

Snapchat

rc_600x450-3این نرم افزار که اخیرا خیلی مورد توجه قرار گرفته شده و کاربران جوان تر را به خود جذب کرده با قابلیت هایی از قبیل امکان فرستادن عکس و فایل ویدئویی و امکان اضافه کردن انواع استیکر و ایموجی و طراحی عکس ها قبل از فرستادن به مخاطب.همچنین این قابلیت را دارد که برای پیامی که میفرستیم زمان تایین کنیم تا بعد از 10 دقیقه پیام حذف شود!

Wickr Me

rc_600x450-4

این نرم افزار که کارایی آن مشابه به تلگرام میباشد امکان فرستادن انواع عکس فیلم فایل صوتی و انواع فایل های دیگر را به کاربران میدهد.

Chatsecure

rc_600x450-5

همانطور که از اسم این مسنجر پیداست این نرم افزار سعی در تقویت نکات امنیتی به شکل سخت گیرانه تری نسبت به بقیه مسنجر ها داشته و شما میتوانید مسنجر را قفل کرده به صورتی که تنها با اثر انگشت شما باز شود.

Couple

rc_600x450-6

این مسنجر که برای اشتراک گذاری سریع فایل های تصویری و صوتی و ویدئو های کوتاه طراحی شده است با امنیت بالا و رابط کاربری زیبا امکان تماس صوتی و تصویری را نیز به شما میدهد .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین جایگزین های تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *