جدیدترین گوشی‌های گلکسی A سامسونگ با امکاناتی جدید در راه اند

جدیدترین گوشی‌های گلکسی A سامسونگ با امکاناتی جدید در راه اند

وقتی قصد خرید یک گوشی هوشمند را داریم، قطعاً سخت‌افزارهای پیشرفته و قابلیت‌های نوین برایمان مهم است، اما نوع کاربری و استفاده‌ای که از آن خواهیم کرد نیز باید در انتخاب موردنظر ما مدنظر قرار گیرد. به‌طور مثال، اگر برای کاربری روزمره مانند گشت‌ و گذار در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم، ثبت خاطرات و غیره به یک گوشی هوشمند نیاز داریم، می‌توانیم به گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری نیز توجه کنیم.

در ماههای اخیر، شرکت سامسونگ، چهار مدل جدید از گوشی‌های میان‌رده سری A خود را به بازار عرضه کرده است. محصولات جدید سامسونگ برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان، به لطف دوربین با کیفیت، باتری بزرگ، روشنایی بالای صفحه نمایش و موارد دیگر، تجربه کاربری پیشرفته و مدرن را فراهم می‌کنند.

گلکسی A54 5G

از جمله این محصولات، گلکسی A54 5G به عنوان سرگروه این خانواده جدید معرفی شده است. صفحه نمایش 6.4 اینچی این دستگاه، با فناوری Super AMOLED و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی، همراه با فناوری پیشرفته Vision Booster، روشنایی آن تا 1000 نیت افزایش یافته و تماشای محتواها را در هر محیطی، حتی زیر نور آفتاب، لذت‌بخش می‌کند.

مشخصات گوشی گلکسیA54 شامل سنسور اصلی دوربین مشابه گلکسی S23 با لنز 50 مگاپیکسلی، دوربین سه‌گانه با لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری و دوربین جلو با لنز 32 مگاپیکسلی است. گوشی با باتری 5000 میلی آمپری و شارژ فوق سریع 25 واتی عرضه شده است و از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، دو نسخه حافظه 128 یا 256 گیگابایتی و دو نسخه رم 6 یا 8 گیگابایتی برخوردار است. گوشی‌های گلکسیA54 و A34 از اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ استفاده می‌کنند. این رابط کاربری با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز به کاربر امکان می‌دهد تمام جوانب گوشی همراه را، از ظاهر و ارتباطات تا فعالیت‌ها و موارد دیگر، تنظیم کند. هر دو گوشی گلکسیA54 و A34 تا چهار بار به‌روزرسانی‌های مربوط به سیستم عامل و تا پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند و گواهینامه IP67 گلکسیA54 به آن اجازه می‌دهد تا در برابر نفوذ گرد و غبار و نیز آب تا عمق 1 متر به مدت‌زمان 30 دقیقه مقاومت کند. گلکسی A54 5G نیز گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک میان‌رده با کیفیتی نزدیک و مشابه با یک پرچمدار هستند.

گوشی گلکسی A34

گوشی گلکسی A34

عضوی دیگر در خانواده گلکسی A34، گلکسی A34 5G است که همراه با گلکسی A54 5G معرفی شده است. این محصول نزدیک به پرچمدارهای سامسونگ طراحی شده و تجربه بسیار خوشایندی را در دسترس شما قرار می‌دهد. بدنه پشتی این محصول از جنس پلاستیک مات است و از ایجاد لکه و اثرانگشت جلوگیری می‌کند. گلکسی A34 با یک نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی با رزولوشن FULL HD+ بهره می‌برد. ابعاد این نمایشگر دو دهم اینچ بزرگتر از گلکسی A54 است که کار شما در خواندن و نوشتن کلمات را آسانتر می‌کند.

گوشی گلکسی A14

گوشی گلکسی A14 از سامسونگ که در ابتدای سال جاری معرفی شده است، نسل جدید گوشی‌های هوشمند اقتصادی را نمایان می‌کند. صفحه نمایش آن با اندازه 6.6 اینچ در میان محصولات مشابه با صفحه نمایش بزرگی ظاهر می‌شود و از وضوح تصویر FHD+ و نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی بهره می‌برد. گوشی با دو حافظه 64 یا 128 گیگابایتی و رم 4 و یک حافظه 256 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 13 عرضه شده است. گلکسی A14 تا چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و تا دو بار به‌روز‌رسانی‌های سیستم عامل را دریافت می‌کند و با باتری 5000 میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژر 15 واتی زمانی کوتاه را برای شارژ شدن مجدد نیاز دارد. دوربین گلکسیA14 دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و لنز 2 مگاپیکسلی فوق عریض است. در بخش فیلمبرداری، دوربین گلکسیA14 کیفیت FHD را به شما ارائه میدهد و لنز سلفی این دوربین نیز کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با صرفه اقتصادی بیشتری هستید که در انجام کار

3.9/5 - (19 امتیاز)

نظرات در مورد : جدیدترین گوشی‌های گلکسی A سامسونگ با امکاناتی جدید در راه اند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *