تولید انبوه گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 سامسونگ آغاز شد

براساس گزارش ها شرکت سامسونگ آگوست سال جاری نسل جدید گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ و زد فولد را معرفی خواهد کرد. مدل هایی که دارای طراحی بهبودیافته بوده و از مشخصات سخت افزاری قابل توجهی بهره می برند.

سامسونگ ، طبق منابع شبکه ، تولید انبوه نسل جدید تلفن های هوشمند مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر را آغاز کرده است. ما در مورد دستگاه های Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 صحبت می کنیم.

Jon Prosser تحلیلگر و وبلاگ نویس معتبر گزارش داد که حجم تولید روزانه هر یک از این دستگاه ها از 50 تا 70 هزار دستگاه است. این در مقایسه با تلفن های هوشمند نسل قبل به طور قابل توجهی بالاتر است.

در کل ، طبق گفته Prosser ، غول کره جنوبی انتظار دارد حدود 7 میلیون دستگاه از گلکسی Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 (در کل) تولید کند. برای آخرین نسل دستگاه ها ، کل حجم تولید از 2 میلیون واحد بیشتر نبود.

بر اساس گزارش ها ، معرفی رسمی محصولات جدید در تاریخ 3 آگوست انجام خواهد شد. با این حال ، Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 بعداً – در 27th همان ماه – به فروش می رسند.

شایعه شده است که Galaxy Z Fold 3 دارای صفحه نمایش 7.5 اینچی انعطاف پذیر S-AMOLED با رزولوشن + QHD و سرعت تازه سازی 120 هرتز ، نمایشگر 6.2 اینچی خارجی ، پردازنده اسنپدراگون 888 و دوربین عقب سه گانه با سه سنسور 12 مگاپیکسلی است. در مورد Galaxy Z Flip 3 ، این “تاشو” دارای صفحه نمایش خارجی بزرگتری است.

مطابق وب سایت LetsGoDigital ، اداره ثبت اختراعات اروپا سندی را منتشر کرده است که ویژگی های طراحی یک تلفن هوشمند جدید سامسونگ را مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر نشان می دهد.

ما در مورد دستگاهی به شکل فاکتور کتاب صحبت می کنیم که در آن صفحه به بدنه تا می شود. این طراحی به محافظت از پانل انعطاف پذیر در برابر آسیب در هنگام استفاده روزانه کمک می کند. ویژگی اصلی دستگاه اختراع شده دوربین مخفی در پشت نمایشگر است. در قسمت بالایی سمت راست کیس قرار خواهد گرفت. علاوه بر این ، سامسونگ در حال بررسی احتمال استفاده از دوربین سلفی مخفی دوتایی و سه گانه است.

بیشتر بخوانید  تصاویرلو رفته از سری جدید تبلت های گلکسی سامسونگ

حسگرهای مختلفی نیز در پشت صفحه قرار خواهند گرفت، سنسورهای نور ، سنسورهای مجاورت و غیره. سرانجام ، یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش انعطاف پذیر قرار خواهد گرفت.

این احتمال وجود دارد که راه حل فنی پیشنهادی در گوشی هوشمند Galaxy Z Fold 3 تجسم یابد. که سامسونگ قصد دارد در ماه آگوست اعلام کند. شرح یک گوشی هوشمند کنجکاو سامسونگ در وب سایت سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) نیز موجود بود.

غول کره جنوبی نسخه دیگری از طراحی یک تلفن هوشمند را به ثبت رسانده است. در قالب یک کتاب. این دستگاه امکان استفاده از یک نمایشگر انعطاف پذیر را دارد که به داخل بدن تا می شود.

ویژگی اصلی تازگی ، دوربین چند منظوره چرخشی است. این بلوک استوانه ای می تواند 180 درجه بچرخد. به طوری که کاربران می توانند از آن برای عکاسی عمومی و گرفتن عکس از خود استفاده کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تولید انبوه گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 سامسونگ آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *