تنها تا 20ام آوریل فرصت دارید تا رایگان Secret Files: Tunguska را دانلود کنید

اگر شما از طرفداران بازی های Point-And-Click (اشاره و کلیک) ماجراجویی هستید، هرگز بازی “Secret Files: Tunguska” را از دست ندهید! این بازی توسط استودیوی آلمانی Animation Arts طراحی و توسعه یافته و Deep Silver آن را منتشر کرده است. بازی “Secret Files: Tunguska” بر روی مارکت App Store گذاشته شده است و خبر خوب آن است که شما می توانید تا روز 20ام آوریل به طور رایگان بازی را دانلود و دریافت کنید. پس از روز 20ام آوریل بازی “Secret Files: Tunguska” به قبل بازگشته و با قیمت کامل عرضه می شود.

“Tunguska” اولین عنوان سری بازی “پرونده های محرمانه” می باشد که شامل 3 بازی بیشتر از جمله Puritas Cordis، Secret Files 3 و Sam Peters است. در حال حاضر، “Tunguska” و “Sam Peters” تنها بازی های پرونده محرمانه می باشند که به رایگان در App Store قابل دسترس هستند.

سری بازی های “پرونده های محرمانه” ماجراجویی های نینا بانوی جوان و جذاب را که به دنبال سرنخ های محل کار پدر خود می باشد دنبال می کند. البته نینا در یافتن سرنخ ها تنها نیست و مکس گروبر همکار جوان پدرش به او کمک می کند.

بازی رایگان شده یک تجربه کامل از سری بازی های “پرونده های محرمانه” می باشد و هیچ اپیزودی نیست که پس از بازی کردن آن مجبور به خرید اپیزود دیگری باشید. پس این بازی جذاب را از دست ندهید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تنها تا 20ام آوریل فرصت دارید تا رایگان Secret Files: Tunguska را دانلود کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *