تلگرام خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر : امروزه کاربران زیادی هستند که فرصت ندارند پای تلویزیون بنشینند و به اخبار رسانه ها گوش بدهند. کانال های تلگرامی از جمله موارد پر کاربردی هستند که کاربران عزیز برای جویا شدن از اخبار روز دنیا می توانند در کانال ها عضو شوند.

خبرگزاری مهر  یکی از رسانه های خبری می باشد که جدیدترین اخبار را در حوزه های فرهنگ ، هنر ، سلامت ، اقتصاد ، جامعه و ….در اختیار مخاطبین می گذارد این خبرگزاری فعالیت آزمایشی خود را در بهمن ماه سال ۱۳۸۱ با دو خروجی  به زبان فارسی و انگلیسی آغاز نمود و توانست در حدود شش ماه بعد در سال 1382 تیرماه کار خود را به صورت رسمی آغاز نماید. شما در سایت خبرگزاری مهر می توانید اخبار را به صورت فارسی ، عربی ، اردو ، کوردی ، انگلیسی و ترکی دنبال کنید.خوشبختانه خبرگزاری مهر در تلگرام برای خود کانالی تشکیل داده است.

امروزه از کانال های تلگرامی بسیار استفاده می شود و معمولا شرکت ها ، اداره ها ، فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات برای معرفی محصولات و خدماتشان از کانال تلگرام استفاده می کنند. کانال ها به نسبت گروه ها مزیت های زیادتری دارند و بدون محدودیت می توان در آنها ممبر داشت . در واقع این کانال ها می توانند سبب شوند که مشتریان شما همیشه از خدمات و محصولاتتان آگاهی داشته باشند. نکته جالب در کانال های تلگرامی این است که جز مدیر کسی قادر نیست مخاطبان را مشاهده کنند.

در صورتی که می خواهید در کانال خبرگزاری مهر عضو باشید و روزانه از جدیدترین اخبار آگاهی داشته باشید، می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تلگرام خبرگزاری مهر  : https://telegram.me/mehragency

بعد از اینکه وارد لینک زیر شدید باید بر روی گزینه Join در پایین صفحه کلیک نمایید تا بتوانید با موفقیت عضو کانال شوید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام

نظرات در مورد : تلگرام خبرگزاری مهر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *