تلویزیون گیمینگ ردمی Gaming TV X Pro معرفی شد

تلویزیون گیمینگ ردمی Gaming TV X Pro معرفی شد

غول فناوری چین، شیائومی، دیروز اعلام کرد که قصد دارد تلویزیون بازی جدیدی را با نام تجاری Redmi عرضه کند. این شرکت اکنون Redmi Gaming TV X Pro را معرفی کرده است. این تلویزیون هوشمند در دو نسخه 65 و 75 اینچی با قیمت 2999 یوان (414 دلار) و 4299 یوان (595 دلار) در دسترس است.

Redmi Gaming TV X Pro به عنوان یک تلویزیون بازی، با پشتیبانی از نرخ تجدید 120 هرتز و MEMC بیش از 120 هرتز در همه مدل‌ها عرضه می‌شود. همچنین دارای نور پس زمینه پارتیشن بندی شده در سطح سخت افزار است که می تواند به تنظیم روشنایی در سطح 4096 دست یابد و از نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می کند. نرخ نوسازی متغیر به طور هوشمندانه نرخ تازه سازی صفحه را با نرخ فریم خروجی بازی مطابقت می دهد تا از پاره شدن صفحه جلوگیری کند.

به طور خاص، Redmi Gaming TV X Pro دارای رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل، 94٪ طیف رنگی گسترده DCI-P3، ΔE≈2، صفحه نمایش 1.07 میلیارد رنگ است و از Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کند. علاوه بر این، هنگامی که تلویزیون هوشمند تشخیص دهد که یک بازی شروع شده است، به طور خودکار حالت تاخیر کم (ALLM) را روشن می کند. به همان اندازه عملکردهای غیر ضروری را خاموش می کند و تأخیر نمایش بازی را بهینه می کند.

از نظر عملکرد هسته ای، این تلویزیون به تراشه چهار هسته ای A73، همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گواهینامه بازی حرفه ای AMD FreeSync Premium را دریافت کرده است و برای چندین ترمینال مانند کنسول ها، دستی ها و رایانه های شخصی مناسب است.

در عین حال، Redmi Gaming TV X Pro از بازی ابری نیز پشتیبانی می کند که به لطف همکاری Redmi و Migu Kuaiyou به کاربران امکان می دهد بیش از 40 شاهکار بازی را بدون دانلود انجام دهند.

از نظر رابط ها، تلویزیون به HDMI 2.1، HDMI 2.02، USB 2.02، پورت کابل شبکه، درگاه ورودی AV، رابط کواکسیال S/PDIF و رابط آنتن مجهز شده است.

منبع

1.7/5 - (4 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سری Redmi K60 در دو مدل معرفی شد

نظرات در مورد : تلویزیون گیمینگ ردمی Gaming TV X Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *