معرفی مرسدس بنز کلاس ایکس با تیونینگ کارلکس

مرسدس بنز کلاس ایکس

اتومبیل مرسدس بنز کلاس ایکس همراه با تیونینگ کارلکس به بازار معرفی شد. خیلی مشابه به اتومبیل مرسدس بنز که وانت پیکاپ کلاس ایکس را همراه با مشخصات خالص، پیشرفته و قدرت شایان و مناسب به فروش می رساند. گروه کارلکس دیزاین هم وانتی مبتنی بر کمپانی نیسان ناوارا را در دو نوع متفاوت و بسیار زیبا آفرود و داخل شهری توسعه داده است.

مرسدس بنز کلاس ایکس

هر دو ورژن بر اساس و پایه ی مرسدس بنز کلاس ایکس ساخته می شوند، ورژن آفرود با قیمت هفده هزار و دویست دلار برای تبدیل عرضه می شود و مدل داخل شهری آن نیز با بیست و یک هزار دلار قیمت، که به مراتب گران قیمت تر خواهد بود. ورژن بسیار خشن و زمخت و در عین حال زیبا و جدید یعنی ورژن آف رود وانت مرسدس بنز ایکس با توجه به بهره گیری از تایر های زمخت و شاسی بالا کشیده شده، برای حرکت در مسیر های تا هموار بسیار مناسب به نظر می رسد.

کیت بیرونی کاملا سفارشی، دارای امکاناتی مثل روکش های پلاستیکی در سر تا سر بدنه ی آن، پوشش حفاظتی موتور پیشرانه ی اتومبیل، همراه با سپر های محکم و مقاوم که تا حدودی بر جسته است و همچنین میله های جانبی و یک چراغ نواری کوچک بر روی سقف که به منظور دید بهتر و بیشتر در رانندگی های شبانه ارائه می شود. همچنین شایان ذکر است که اگر مشتریان عزیز بخواهند متخصصان خدمات پس از فروش کارلکس یک تقویت کننده صوتی الکترونیکی در وانت پیکاپ آفرود به کار می گیرند که صدای پیشرانه را مثل یک نسخه ی جورچینی هشت سیلندر قوی نشان می دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی مرسدس بنز کلاس ایکس با تیونینگ کارلکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *