نسخه ارزان تر مک بوک ایر اپل عرضه خواهد شد

مک بوک ایر

کمپانی اپل در سال های گذشته نتوانسته در قسمت سخت افزاری یا قیمت مک بوک ایر تغییری ایجاد کند اما بر اساس گزارش های جدید احتمال تغییر در آن بسیار زیاد است. از وقتی که مدل ۱۱ اینچی در سال ۲۰۱۶ که ارزان ترین لپ تاپ کمپانی کوپرتینویی ۹۹۹ دلار است، معرفی شد، مینگ چی کو تحلیل گر معروف و کارشناس امنیت موسسه KGI ادعا دارد که اپل در این بهار مدلی از مک بوک ایر را با قیمتی کمتر به بازار عرضه خواهد کرد.

طبق این گزارشات ارائه مک بوک ۱۳ اینچی با قیمتی مناسب دلیل رشد ۱۵ درصدی فروش مک بوک در سال ۲۰۱۸ شده بود و این موضوع سهم اپل را در بازار لپ تاپ بیشتر کرد. این گزارش این موضوع را که اپل این مک بوک ایر را از اول دوباره طراحی نخواهد کرد، تایید نمی کند بلکه بیشتر معنی بروزرسانی قطعاتی محدود مانند پردازنده و درگاه هایی جدید خواهد بود.

مک بوک ایر

مثال آن تردیدهای زیادی در مورد حفظ درگاه USB-A مطرح است و چرا مک بوک و مک بوک پرو ۱۲ اینچی فقط از درگاه USB-C استفاده کند. از سوی دیگر تعداد زیادی از لپ تاپ های جدید دارای نمایشگرهایی با رزولوشن ۱۰۸۰p هستند و باید مشاهده کرد که تغییر صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسلی این دستگاه چه دستوری خواهد داد. حتی جزئیات این کارشناسی معلوم نیست ولی با گزارشی که ماه قبل دیجی تایمز از منابع موثق در زنجیره تامین قطعات اپل انتشار داده بود، خبر داریم، تطابق کاملی داشت.

این خبرگزاری تایوانی گزارش خود را با فوکوس بر کمپانی GIS انتشار داده است که دفتر مرکزی آن در تایوان قرار دارد و وظیفه تأمین ماژول های LED را بر عهده دارد. در این گزارش تایید شده که انتظار حجم سفارش این اپل ها به این کمپانی در سال ۲۰۱۸ تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است که به احتمال زیاد به دلیل تعبیه در مک بوک ایر به کار می رود.
 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه ارزان تر مک بوک ایر اپل عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *