تلویزیون می تی وی 4 اس شیائومی معرفی شد

می تی وی 4 اس

کمپانی شیائومی که به عنوان چهارمین شرکت برتر تولید کننده گوشی های هوشمند , امروز یک تلویزیون 55 اینچی را به طرفداران خود معرفی کرد. مدتی از معرفی تلویزیون جذاب 40 اینچی می تی وی 4 ای نمی گذرد که شاهد معرفی یکی از قوی ترین تلویزیون های شرکت شیائومی هستیم. می تی‌ وی 4 اس دارای یک بدنه فلزی و بسیار مقاوم است و به یک دستیار صوتی و کنترل از راه دور مجهز شده می باشد , و همین کافی است تا سبقتی بزرگ از می تی وی 4 ای بگیرد.

اما آن چه این تلویزیون را از سایر محصولات متمایز کرده و آن را بسیار خاص جلوه می دهد , پردازنده‌ی چهار هسته‌ ای 64 بیتی است که یکی از محصولات Amlogic بوده و دارای فرکانس ۱.۵ گیگا هرتز می باشد.  شیائومی با استفاده از این پردازنده بسیار قوی با واحد پردازش گرافیکی Mali – 450 , و در نظر گرفتن حافظه رم 2 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی داخلی , محصولی فوق العاده ارائه داده است

این بار هم شیائومی کاربران خود را در الویت قرار داده و با ایجاد نماد بسیار کوچکی از برند خود در لبه پایینی این تلویزیون , نخواسته در هنگام تماشای برنامه موجب حواس پرتی بینندگان شود. حاشیه های بسیار نازک علاوه یر زیبایی منحصر به فرد , تماشای محتوا را پر رنگ تر کرده است. شیائومی در این تلویزیون از یک پنل 4k استفاده کرده است که بر خلاف مدل های قبلی از جنس ال سی دی می باشد.

رابط کاربری در نظر گرفته شده برای تلویزیون می تی وی 4 اس ,Patch Wall است که با اندروید کار می کند و استفاده از دستیار هوش مصنوعی را فراهم می آورد. بلوتوث و امکان اتصال به وای فای نیز همانند مدل های قبلی , در این مدل هم مشاهده می شود. دو اسپکیر استریوی ۸ وات در تلویزیون می تی وی 4 اس به کار رفته است که دستگاه را قادر می‌ سازند صدای دالبی و DTS را پخش کند. این تلویزیون دارای یک درگاه اترنت , یک درگاه S-DIF , سه درگاه اچ دی ام آی , یک درگاه صدای اپتیکال ، دو درگاه یو اس‌ بی،  و یک درگاه کابل RF می باشد.

قیمت اعلام شده برای می تی وی 4 اس , ۲۹۹۹ یوان برابر با ۴۷۷ دلار است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون می تی وی 4 اس شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *