تلفن هوشمند Reno 8Z 5G اوپو معرفی شد

تلفن هوشمند Reno 8Z 5G اوپو معرفی شد

گوشی اوپو Reno 8Z 5G به تازگی در تایلند معرفی شد. این چهارمین نسخه از سری Reno 8 پس از مدل های استاندارد، Pro و Pro+ است. آخرین دستگاه نیز به عنوان جانشین Reno 7Z 5G وارد بازار می شود.

Reno 8Z 5G یک صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تجدید 60 هرتز ارائه می دهد. مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. این دستگاه دارای فرم فاکتور فشرده و ماژول دوربین مستطیل شکل گلکسی S21 است.

در بخش تصویربرداری، Reno 8Z 5G دوربین سه‌گانه در عقب دارد که یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنجش عمق 2 مگاپیکسلی را دربرمی گیرد. دوربین سلفی نیز از نوع 16 مگاپیکسلی بوده و عملکرد مطلوبی دارد.

در بخش پردازشی، اوپو Reno 8Z 5G از چیپست اسنپدراگون 695 قدرت می گیرد. این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD به فروش خواهد رسید. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 عرضه می شود که مبتنی بر ColorOS 12.1 است.

گزینه های اتصال در Reno 8Z 5G شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G، WiFi 5، بلوتوث 5.1، GPS، NFC، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا می شود. این محصول اوپو در رنگ‌های Dawnlight Gold و Starlight Black ارائه می‌شود. همچنین باید به برچسب قیمت 2440 یوانی اشاره کرد و می توان آن را از Lazada و Shopee خریداری کرد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اوپو مراجعه کنید.

پیشتر شایعاتی درباره این محصول اوپو بدست آمده و حال اوپو با معرفی آن در بازار تایلند نشان داد که شایعات اشتباه نبودند و دم از حقیقت می زنند. انتظار داریم Reno 8Z 5G در بازار چین هم به فروش برسد و اکنون برای اولین بار وارد بازار کشور تایلند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی گوشی اوپو Find X4 Pro فاش شد

نظرات در مورد : تلفن هوشمند Reno 8Z 5G اوپو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *