تلفن هوشمند شارپ AQUOS wish2 معرفی شد

تلفن هوشمند شارپ AQUOS wish2 معرفی شد

برندهای موبایل au و UQ زیر نظر سازنده فناوری ژاپنی KDDI Okinawa Cellular اعلام کرده اند که گوشی هوشمند سازگار با 5G به نام AQUOS wish2 را عرضه خواهند کرد. AQUOS wish2 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است که دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی HD+ (1520 در 720 نقطه) کریستال مایع است.

ما در برخی موارد در مورد مشخصات AQUOS wish2 اطلاعاتی ارائه دادیم. گوشی که یک مدل سازگار با 5G بوده و دارای CPU اسنپدراگون 695 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی و پشتیبانی شبکه 5جی. که نسبت به اسنپدراگون 480 نسل قبل مدلی قوی تر به حساب می آید.

سیستم عامل AQUOS wish2 از نوع اندروید 12 از بوده و تا 2 سال آپدیت سیستم عاملی را دریافت خواهد کرد. البته در بحث آپدیت امنیتی چندین سالی از این گوشی پشتیبانی به عمل خواهد آمد.

تلفن هوشمند شارپ AQUOS wish2 معرفی شد

در مورد دوربین باید بیان داشت که از یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی در عقب بهره گرفته و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم دارد. علاوه بر این مشخصات، 4 گیگابایت رم و ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. این حافظه از کارت های حافظه micro-SD پشتیبانی کرده که تا 1 ترابایت قابل ارتقا هستند.

AQUOS wish2 با ظرفیت باتری 3730 میلی آمپر ساعتی همراه بوده و از قابلیت ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه هم برخوردار است. رنگ های موجود AQUOS wish2 سبز زیتونی، عاجی و مشکی زغالی هستند. برای عرضه در 9 سپتامبر 2022 برنامه ریزی شده و 186 دلار قیمت دارد. انتظار می رود این شرکت بزودی محصولات بیشتری را در بخش گوشی هوشمند ارائه داد که عمدتا می توانند مدل هایی اقتصادی و هیجان انگیز باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین گوشی هوشمند شارپ با نام Sharp AQUOS Crystal

نظرات در مورد : تلفن هوشمند شارپ AQUOS wish2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *