تلفن هوشمند اوپو A16K معرفی شد

تلفن هوشمند اوپو A16K معرفی شد

اوپو به تازگی از عرضه گوشی هوشمند جدید A16K برای بازار هند خبر داد. این شرکت می گوید این دستگاه برای افرادی تدارک دیده شده که نمی خواهند هزینه بالایی برای یک خرید شیک و ارزشمند داشته باشند.

بر این اساس، OPPO A16K با وجود داشتن باتری نسبتاً بزرگ 4230 میلی آمپر ساعت، تنها 7.85 میلی متر ضخامت و 175 گرم وزن دارد. با در نظر گرفتن سایز صفحه نمایش 6.52 اینچی، که با مراقبت از چشم تمام روز شامل ویژگی‌هایی مانند نمایشگر نور خورشید، نمایشگر مهتابی و نور پس‌زمینه هوشمند هوش مصنوعی برای تجربه تماشای راحتمی شود، وزن آن هم بالا نیست تا رنجی در کاربری به وجود آورد.

در بخش سخت افزاری به چیپست مدیاتک Helio G35 تجهیز شده و عملکرد آن با قابلیت System Booster بیشتر شده است. این ویژگی اساساً مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌های سطح سیستمی بوده که به حفظ تاخیر رابط در هر زمان کمک می‌کند. به طور مشابه، باتری گوشی دارای ویژگی‌های خاصی مانند استندبای فوق‌العاده در شب، بهینه‌سازی شارژ در شب و حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی است تا کارایی آن را به حداکثر برساند.

برای بخش دوربین، یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی در عقب با دیافراگم f/2.2 وجود دارد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو با HDR و روتوش طبیعی پوست همراه است. همچنین سه فیلتر شب جدید وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا از مناظر شبانه شهر در سبک ها و حالات مختلف عکس بگیرند.

برای بخش نرم افزاری، جایی که OPPO A16K به طور کامل به ColorOS 11.1 مجهز می‌شود، که ممکن است برای برخی ناامیدکننده باشد، با توجه به اینکه اندروید 12 برای ماه‌ها عرضه شده است. با این حال، این سیستم‌عامل دارای ویژگی‌هایی مانند FlexDrop، Translate با سه انگشت و Freeform Screenshot است تا به جبران آن کمک کند.

آخرین ویژگی که در این گوشی باید به آن اشاره کنیم استاندارد IPX4 بوده و این یعنی کاملا ضدآب نیست و در برابر پاشش آب محافظت می شود. گوشی اوپو A16K در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی با قیمت 10490 روپیه برای مدل 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

انتظار داریم این شرکت بزودی مدل های جدیدی را به فهرست محصولات خود بیافزاید. اسمارتفون طراحی به روز داشته و با قیمتی اقتصادی در بازار عرضه می شود. اوپو درصدد است محصولی را ارائه دهد که قیمت منصفانه و مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد. در اخباری مرتبط بزودی باید شاهد معرفی تبلت این شرکت باشیم که اولین تبلت بوده و می تواند رقیبی برای رقبا چینی محسوب شود.

بیشتر بخوانید  هدفون اوپو Enco R Pro معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن هوشمند اوپو A16K معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *