رفع خطای Fatal camera error گوشی های گوگل پیکسل 2

گوگل پیکسل 2

گوگل پیکسل 2 | یکی از کمپانی های قدرتمند در زمینه ی تولید گوشی کمپانی گوگل می باشد که سری گوشی های این برند محبوب پیکسل نام دارند. گوشی های پیکسل این کمپانی همانطور که می دانید به لطف سیستم نرم افزاری +HDR  و سخت افزار اختصاصی خود این کمپانی در دوربین گوشی های Pixel و Pixel XL غوغا به پا کرده و بسیاری از کاربران را تاکنون شگفت زده کرده است. گوگل در نسل دوم پیکسل های خود نیز این شرایط را تداوم بخشیده است. اما در این میان برخی از کاربران درخصوص وجود مشکلات عدیده ای در دوربین این گوشی شکایت هایی دارند!

پس از عرضه‌ ی رمی گوشی های  گوگل Pixel 2 و گوگل Pixel 2 XL تعداد کمی از این گوشی های هوشمند دارای مشکل عجیب و غریبی می باشند؛ به صورتی که بعضی از نمی توانند اپلیکیشن دوربین را باز کنند و به محض تلاش چندین باره، با نمایش خطای Fatal camera error اپلیکسن دوربین بسته می شود. کمپانی برای رفع این مسئله به کاربران توصیه می کند که اپلیکیشن دوربین دستگاه خود را پاک کرده و کش آن را نیز پاک کنید و گوشی خود را دوباره راه اندازی نمایید.

در صورتی که این کارها نتیجه نداد توصیه می‌ کند که کاربران گوشی را در حالت آفلاین قرار داده و دوباره اقدام به عکاسی نمایند. ولی شاید اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که آیا این مسئله به نوعی مربوط به اتصال گوشی می باشد؟

به طورکلی برخی از کاربران این گوشی های هوشمند با خطای مذکور روبرو می شوند و نمی توانند از دوربین دستگاه خود استفاده نمایند.

در همین خصوص، یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر مدتی قبل مسئله ی مذکور را به کارمندان کمپانی گوگل متذکر شد. این شخص اشاره کرد که امکان دسترسی‌ اش به دوربین گوگل پیکسل 2 تنها اجرای اپلیکیشن Snapp Chat و یا سایر اپلیکیشن های دوربین‌ محور می باشد. در ادامه ی سخنان این کاربر، کمپانی گوگل نیز تایید کرد که از این نسئله آگاهی داشته و به دنبال یافتن راه حل می باشد.

براساس بعضی از گزارش‌ های منتشر شده، کمپانی گوگل گوشی‌ های پیکسلی که مشکل دوربین دارند، تعویض می‌ نماید. با تمامی این تفاسیر، کمپانی گوگل تاکنون این موضوع را به صورت رسمی تایید نکرده است. گویا این کمپانی مشکل مذکور را به جای ایرادسخت‌ افزاری به یک ایراد نرم‌ افزاری کاهش داده است و امیدوار است که بتواند با یک بروزرسانی این مسئله را برطرف نماید.

بیشتر بخوانید  بروزرسانی دوربین ریزر فون منتشر شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رفع خطای Fatal camera error گوشی های گوگل پیکسل 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *