نسل سوم تبلت Tab M10 Plus لنوو معرفی شد

نسل سوم تبلت Tab M10 Plus لنوو معرفی شد

شرکت لنوو در جریان MWC 2022 چندین محصول از جمله تبلت، کروم بوک، لپ تاپ ویندوزی و برخی دیگر رونمایی کرد. در این بین باید به نسل سوم تبلت Tab M10 Plus اشاره کنیم که طراحی بهبودیافته با مشخصات کلیدی قابل توجه دارد.

نسل سوم تبلت Tab M10 Plus لنوو ظاهر زیباتری پیدا کرده و حاشیه نمایشگر آن به حداقل رسیده است. یک پنل 10.61 اینچی که نسبت به پنل 10.31 اینچی نسل دوم، اندکی بزرگتر است. این پنل LCD شدت روشنایی 400 نیتی دارد، بنابراین وضوح خوبی را ارائه می دهد. دستگاه جدید لنوو ساده ترین راه برای دستیابی به یک دستگاه مالتی مدیا با قیمت مناسب و اقتصادی محسوب می شود.

این تبلت از استاندارد Netflix، Prime و Disney+ برخوردار بوده که در قالب یک نمایشگر FHD+ محتوا زیبایی را به نمایش می گذارد. نسل سوم تبلت Tab M10 Plus لنوو به باتری 7700 میلی آمپرساعتی مجهز بوده که در مقایسه با باتری 5000 میلی آمپرساعتی نسل دوم ارتقا چشمگیری به حساب می آید. لنوو سعی کرده ضخامت این تبلت را به طرز چشمگیری کاهش دهد و تنها 7.45 میلیمتر است.

باتوجه به ظرفیت باتری، می توان دوام خوبی را شاهد بود و رنگ بندی نیز در جلوه ظاهری باریک آن بی تاثیر نیست. این تبلت دارای قلم Precision Pen 2 است که تجربه کاربری خوبی را رقم می زند. شما می توانید در صورت نیاز برای رسم طراحی این قلم نرم و پاسخگو را به کار گیرید و لذت ببرید. این سری تبلت لنوو معمولاً مقرون به صرفه بوده است، با آمدن نسل سوم تفاوتی به وجود نیامده و قرار است در ژوئن 2022 با قیمت 189.99 دلار راهی ایالات متحده شود.

در بازار اروپا نیز با قیمت 149 پوندی یا یورویی به فروش خواهد رسید.

طی اخباری مرتبط تاکنون شایعات بسیاری درباره لیجن Y90 منتشر شده و از طراحی گیمینگ و حرفه ای برخوردار است. این دیوایس لنوو قرار است به رقیب جدی برای گوشی های گیمینگ دیگر نظیر راگفون، بلک شارک، رد مجیک و برخی دیگر تبدیل شود. گفته شده در رویداد 28 فوریه علاوه بر رونمایی لیجن Y90 باید شاهد معرفی تبلت گیمینگ لیجن باشیم.

بیشتر بخوانید  بررسی لپ تاپ Yoga Slim 7 لنوو

جزئیات کافی از تبلت 8 اینچی گیمینگ لیجن لنوو در دست نیست و تنها می دانیم ساختاری شبیه به یک دستگاه گیمینگ دارند. لیجن Y90 جانشین لیجن 2 پرو سال گذشته بوده و با قابلیت های خاصی همراه است. از جمله مشخصات آن باید به صفحه نمایش 6.92 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ نوسازی 120 یا 144 هرتزی، حسگر اثرانگشت یکپارچه با پاور، دوربین سلفی تعبیه شده در فریم کناری با حالت پاپ آپ، سیستم خنک کننده حرفه ای، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، حافظه رم 12 یا 16 گیگابایتی، باتری 5600 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 68 واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

درباره تبلت گیمینگ باید بیان داشت که از نمایشگر 8.8 اینچی با یک حسگر دوربین در عقب بهره می برد. باتری آن 6550 میلی آمپرساعتی بوده و فناوری شارژ سریع 45 واتی دارد. نمایشگر FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و یک مدل حرفه ای است.

در اخباری مرتبط تلفن گیمینگ لنوو Legion Y90 توسط مدیر محصول لپ‌تاپ لنوو، Lin Lin آشکار شد و او افزود که دمای دستگاه حتی پس از بازی به مدت 20 دقیقه با سرعت 120 فریم در ثانیه، 38.9 درجه سانتی‌گراد است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل سوم تبلت Tab M10 Plus لنوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *