تعداد کاربران پیام رسان ها بیشتر از شبکه های اجتماعی شد

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی | قطعا همه ی افراد در گوشی هوشمند خود دارای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب هستند و در کنار آن ها از پیام رسان هایی نظیر تلگرام و یا واتساپ استفاده می کنند. افراد در طول روز مدت زمان زیادی را صرف استفاده از این اپلیکیشن ها می نمایند که در این میان می توان به میزان محبوبیت آن اشاره داشت. اکنون بر اساس آمار منتشر شده گویا میزان کاربران پیام رسان ها بیشتر از شبکه های اجتماعی شده است!

شبکه های اجتماعی

بر اساس گزارشی که اخیرا توسط کمپانی تحقیقاتی SEMrush انتشار یافته، گویا پیام رسان ها توانسته اند 1.3 میلیارد کاربر روزانه‌ ی فعال را به استفاده از این اپلیکیشن های خود جذب نمایند. اکنون این مسئله سبب شده است که پیام رسان ها محبوبیت بالاتری نسبت به شبکه‌ های اجتماعی داشته باشند. مدیر عامل کمپانی MobileMonkey و یکی از متخصصین قدرتمند دیجیتال مارکتینگ در طی کنفرانس INBOUND 2018 ادعا کرده اند که پیام رسان ها توانسته اند شبکه‌ های اجتماعی را پشت سر بگذارند و کاربران بیشتری به صورت روزانه از این اپلیکیشن ها استفاده می نمایند.

شبکه های اجتماعی

پیش تر گزارش شده بود که حدود 2 میلیارد کاربر، به صورت ماهانه از شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می‌کنند اما در طی بررسی‌ های اخیر انجام شده، استفاده روزانه از این اپلیکیشن‌ ها موردنظر قرار گرفته شده است. این موضوع سبب شده است کاربرانی که به صورت ماهانه اپلیکیشن‌ های شبکه‌ های اجتماعی خود را چک می نمایند، در آمار کنونی به حساب نیایند و میزان استفاده‌ی کاربران از اپلیکیشن‌ها نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیسبوک به سمت ویدویی شدن پیش می رود

نظرات در مورد : تعداد کاربران پیام رسان ها بیشتر از شبکه های اجتماعی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *