شبکه اجتماعی با هم + دانلود

شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی با هم : این روزها اینترنت به عنوان بخشی جدا نشدنی در زندگی ما محسوب می شود. اگر در اینترنت جستجوی ساده ی انجام بدهیم متوجه خواهیم شد که شبکه های اجتماعی زیادی هستند که کاربران در آنها عضو شده اند ، اما تمایل کاربران به شبکه های است که تعداد بیشتری کاربر در آنها عضو باشد. در این میان قصد داریم شما را با شبکه اجتماعی باهم  آشنا کنیم . ( با ادامه این پست با ما همراه باشید ) .

شبکه اجتماعی با هم ، یکی از اپلیکیشن های است که در دنیای اندروید وجود دارد و تعداد زیادی کاربران از آن استفاده می کنند ، شما می توانید در این اپلیکیشن اقدام به انتشار پست عمومی و خصوصی نمایید همچنین با دیگر کاربران به گفتگوی متنی بپردازید .

در این برنامه بخش های اصلی به واسطه تب های مختلف از یکدیگر جدا شده اند .در بخش خانه شما می توانید همه ی پست های کاربرانی که شما را دنبال نموده به همراه پست های شخصی خودتان مشاهده کنید و همچنین در یک تب می توانید پست های عمومی کاربران را مشاهده کنید و هر کدام را که میخواهید لایک کنید یا کامنتی برای پست ها بگذارید .

علاوه بر این ها قسمتی با نام پست داغ وجود دارد که در این قسمت پست های را می توانید ببنید که از لحاظ لایک جز محبوب ترین ها بوده اند .

اگر بخواهید پستی را انتشار دهید باید روی آیکون مداد در بالای صفحه اشاره کنید و برای پرداختن به گفتگو در بالای صفحه از آیکون گفتگو استفاده نمایید .

کاربرد این اپلیکیشن

پیش تر نیز بیان کردیم که این اپلیکیشن طرفداران زیادی داشته است و می توان به گفتگوهای متنی در آن اشاره نمود ، البته در این اپلیکیشن می توان از گروه و کانال نیز استفاده نمود .

در این اپلیکیشن امکان تعامل به واسطه هشتک نیز محیا شده است و شما می توانید گروه ها و کانال های متفاوتی را مشاهده کنید و هر کدام را که تمایل دارید در آن عضو شوید .

یکی از امکانات جذابی که در این اپلیکیشن وجود دارد انتشار خصوصی و همچنین عمومی پست های آن می باشد ، اگر پستی را در این اپلیکیشن عمومی انتشار دهید همه ی کاربران می توانند آن را ببینند اما اگر پستی خصوصی باشد تنها کاربرانی قادر به مشاهده آن هستند که شما را دنبال می کنند.

ویژگی های اپلکیشن

برخورداری از محیط شاد و جذاب

امکان چت به صورت متنی و ارسال کلیپ و صدا

امکان انتشار پست خصوصی و عمومی

امکان انتشار پست با هشتگ های دلخواه

امکان ساخت کانال و گروه ( همچنین عضویت در کانال های که به آن علاقه داریم )

و …

 شبکه اجتماعی باهم

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : شبکه اجتماعی با هم + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *