تصاویر جدیدی از ال جی جی 7 (LG G7)

ال جی جی 7

ال جی جی 7 | این گوشی که به عنوان جایگزینی برای ال جی 6 است. در تصاویری که از این گوشی منتشر شده , می بینیم که این گوشی نیز همانند بسیاری از مدل های امروزی دارای حاشیه ای باریک و صفحه نمایشی بزرگ و زیبا با ابعادی حدود 18 به 9 است. بر اساس آن چه که ET News اعلام کرده , شرکت ال جی از نمایشگر های اولد در سری جدید گوشی های جی استفاده خواهد کرد.

سنسور اثر انگشت در پنل پشتی جای داده شده و در لبه سمت چپ گوشی، دکمه های کنترل صدا را داریم. بر خلاف تمامی گوشی های شرکت ال جی , در این تصاویری لگوی ال جی را در پایین صفحه نمایش گوشی نمی بینیم. دوربین دوگانه در سمت چپ بلند گو که در قسمت بالایی صفحه نمایش است , قرار گرفته است. دوربین دوگانه نیز در کنار حسگر اثر انگشت می باشد.

ال جی جی 7

یکی از ویژگی های مثبت ال جی جی 7 مجهز به شارژ سریع 4.0 کوالکام و پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‎سیم است. تراشه مورد استفاده در این گوشی  اسنپدراگون ۸۴۵ بوده و به احتمال زیاد , شرکت ال جی از حس گر عنبیه چشم برای ارتقا ویژگی های امنیتی گوشی , در مدل جی 7 استفاده کرده است. این مدل در ماه مارس به صورت انبوه تولید خواهد شد و بر اساس حدسیات و آن چه سایت های معتبر اعلام می کنند , احتمال می دهیم در تاریخ 20 آوریل که برابر با 31 فروردین سال 97 است , این گوشی به صورت رسمی در بازار عرضه شود.

لازم به ذکر است برای تولید گوشی جی 7 ال جی , سه  اپراتور بزرگ این شرکت با یک دیگر همکاری داشته و قصد دارند فروش قابل توجهی را در کره جنوبی و سایر بازار های مصرف کننده داشته باشند. پیش از این نیز شرکت ال جی با تولید محصولاتی از جمله وی 20 و جی 6 قدرت و کیفیت خود را اثبات کرده است اما این بار نیز با عرضه محصول جدید خود , باری دیگر نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شایعات پیرامون گوشی LG Q7

نظرات در مورد : تصاویر جدیدی از ال جی جی 7 (LG G7)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *