اندروید 8.0 (اوریو) برای وان پلاس 5 منتشر شد

اندروید 8.0 (اوریو)

در چند وقت اخیر بروزرسانی اندروید 8.0 (اوریو) برای بسیاری از دستگاه های اندرویدی نظیر گوشی های کمپانی سامسونگ و ال جی منتشر شد و این بار نوبت به پرچمدار قبلی کمپانی وان پلاس یعنی وان پلاس 5 رسید. پس از گذشت یک ماه انتشار نسخه های آزمایشی این سیستم عامل برای وان پلاس 5، بالاخره این کمپانی چینی امروز یک بروزرسانی پایدار از این سیستم عامل را برای کاربران گوشی هوشمند وان پلاس 5 منتشر کرد.

کمپانی وان پلاس در خصوص زمان انتشار سراسری این سیستم عامل اعلام کرد که نهایتا تا اوایل سال جدید میلادی تمامی کاربران وان پلاس 5 می توانند دستگاه خود را به این سیستم عامل بروزرسانی نمایند. این بروزرسانی با نام Oxygen OS 5.0 انتشار خواهد یافت و فایل این بروزرسانی حجمی نزدیک به 1.5 گیگابایت دارد. در کنار این بروزرسانی چندین تغییرات سفارشی دیگر نظیر پچ امنیتی ماه دسامبر و برخی تغییرات دیگر نیز بر این دستگاه اعمال شده است.

کمپانی وان پلاس قصد داشت با این بروزرسانی برخی از ویژگی های موجود در وان پلاس 5 تی را نظیر افکت های حالت پرتره و برخی اپلیکیشن های جدید را نیز برای کاربران وان پلاس 5 نیز در دسترس قرار دهد.

لیست تغییرات بروزرسانی جدید (Oxygen OS 5.0)

  1. طراحی جدید بخش تنظیمات سریع
  2. بروزرسانی به اندروید 8.0 (اوریو)
  3. بهبود کیفیت عکس ها
  4. آپلود عکس از طریق Shot
  5. رابط کاربری جدید برای دوربین
  6. اضافه شدن History به ماشین حساب
  7. اضافه شدن ویژگی اپلیکیشن موازی
  8. تغییرات کلی در ظاهر لانچر
  9. افکت Beauty برای حالت پرتره
  10. امکان مشاهده ی مکان عکس ها به روی Google Maps

علاوه بر تغییرات ذکر شده در بالا، وان پلاس 5 در اتصال به Wifi و سیستم ذخیره ی انرژی نیز بهبود یافته است. هنوز زمان دقیق انتشار سراسری این بروز رسانی مشخص نیست و کاربرانی که قصد دارند هرچه سریعتر این بروزرسانی را برای گوشی خود اعمال نمایند، می توانند با استفاده از برنامه های تغییر IP آدرس، IP گوشی خود را به روی کشورهای کانادا، فنلاند، هنگ کنگ یا آلمان تغییر دهند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ درحال کار بر روی سیستم عامل Android Oreo برای گوشی گلکسی S8 و S8 +

نظرات در مورد : اندروید 8.0 (اوریو) برای وان پلاس 5 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *